Η νέα γενιά Camaro είναι γεγονός και φέρνει πολλές αλλαγές σε τεχνολογίες, αμάξωμα και κινητήρες μαζί με -για πρώτη φορά- έναν 2-λιτρο turbo 275 ίππων στη βασική της έκδοση.
Όσο και να φαίνεται ότι εξωτερικά η 2016 Chevrolet Camaro μοιάζει τον προκάτοχό της, τόσο περισσότερο διαφέρει. Και αυτό γιατί η νέα 6η γενιά του αμερικάνικου muscle car είναι κατασκευασμένη επάνω σε μια καινούρια πλατφόρμα, είναι σημαντικά ελαφρύτερη αλλά χρησιμοποιεί και μια νέα γκάμα τριών αποδοτικών βενζινοκινητήρων με ισχύ έως 455 ίππους.
Σίγουρα η απώλεια βάρους ήταν πρωταρχικός σκοπός και αυτό φαίνεται από την εξοικονόμηση 90 kg σε σχέση με την 5η γενιά Camaro, τα 60 kg από τα οποία προέρχονται από το ελαφρύτερο αμάξωμα. Η χρήση αλουμινίου σε πάνελ του οχήματος και στην ανάρτηση βοήθησε το στόχο. Η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται η νέα Camaro αποτελεί μια βελτιωμένη και τροποποιημένη εκδοχή αυτής στην Cadillac ATS, με το 70% των τμημάτων να είναι νέα. Η Chevrolet τονίζει πως η ακαμψία είναι βελτιωμένη κατά 28%, ενώ τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν στις Cadillac και Corvette υιοθετήθηκαν προκειμένου να ενισχύσουν τα οδηγικά χαρακτηριστικά της Camaro. Μέρος σε αυτό έχουν και οι ελαφρώς “μαζεμένες” διαστάσεις τόσο σε μήκος και μεταξόνιο όσο και σε ύψος και πλάτος.
Από πλευράς εκδόσεων, η κορυφαία έκδοση είναι η Camaro SS με τον V8 LT1 κινητήρα 6,2 lt της Corvette, ισχύος 455 ίππων και 617 Nm ροπής. Ωστόσο οι μηχανικοί της Chevrolet ακολούθησαν το δρόμο που πρόσφατα πήρε και η νέα Mustang, παρουσιάζοντας μια έκδοση με 4-κύλινδρο turbo κινητήρα. Έτσι στη βάση των εκδόσεων της Camaro συναντούμε έναν 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και τμήματα από αλουμίνιο. Αποδίδει ισχύ 275 ίππων και 400 Nm ροπής στις 3.000 rpm, ενώ είναι ικανός να προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε σχεδόν 6 δευτερόλεπτα. Στη μέση της γκάμας τοποθετείται ένας ατμοσφαιρικός V6 κινητήρας 3,6 λίτρων με 335 hp και 385 Nm, ο οποίος και θα αποτελέσει τη λύση για όσους παραμένουν δύσπιστοι στον turbo 4-κύλινδρο και θεωρούν υπερβολικό τον κορυφαίο V8. Σε κάθε περίπτωση, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 8-τάχυτο αυτόματο με paddle shifters.
Σχεδιαστικά βεβαίως η νέα Camaro είναι άμεσα αναγνωρίσιμη, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του προκατόχου της. Το ύφος της είναι πιο σύγχρονο και δυναμικό, ωστόσο αντλεί έμπνευση από την πρώτη γενιά, ενώ η οροφή έχει προεξοχές επάνω από τις θέσεις των επιβατών. Πίσω τα πράγματα είναι φανερά πιο προσγειωμένα, με την έκδοση SS να ξεχωρίζει από ένα σπόιλερ και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Αν και η γενικότερη εικόνα φαίνεται να έχει μικρές αλλαγές σε σύγκριση με την 5η γενιά, η νέα Camaro είναι σημαντικά πιο αεροδυναμική έχοντας περάσει τουλάχιστον 350 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα.
Τέλος, στο εσωτερικό υπάρχει νέος αναλογικός πίνακας οργάνων, μια 8-ιντση οθόνη στο κέντρο του ταμπλό αλλά και κρυφός LED φωτισμός με 24 διαφορετικές αποχρώσεις. Διαθέσιμο είναι το driver mode select από το οποίο ο οδηγός επεμβαίνει στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, του τιμονιού και των αλλαγών ταχυτήτων στα αυτόματα κιβώτια. Οι εκδόσεις SS έχουν ως στάνταρ φρένα της Brembo και για πρώτη φορά ανάρτηση με Magnetic Ride Control.