Νέες Porsche 911 Turbo και Turbo S

Ισχυρότερη και με νέες σχεδιαστικές πινελιές, η ανανεωμένη Porsche 911 Turbo θα αποκαλυφθεί επισήμως τον Ιανουάριο σε εκδόσεις Coupe και Convertible.

Με την πρώτη ματιά μπορούμε να διακρίνουμε τις σχεδιαστικές ομοιότητες με τις τελευταίες -και επίσης turbo- 911 Carrera, διανθισμένες φυσικά με τις κλασσικές λεπτομέρειες όλων των γενεών 911 Turbo. Το ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος διαθέτει αεροδυναμικές λεπίδες αλλά και λεπτά φωτιστικά LED, μαζί βεβαίως με βελτιστοποιημένους αεραγωγούς. Νέες και μεγαλύτερες σε φάρδος είναι οι 20άρες ζάντες αλουμινίου (9Jx20 εμπρός και 11.5Jx20 πίσω), ενώ επανασχεδιασμένες είναι οι εξωτερικές χειρολαβές στις πόρτες. Πίσω, κυριαρχούν τόσο τα νέα τρισδιάστατα φώτα όσο βεβαίως και η μεγάλη ενεργή αεροτομή. Νέες είναι οι γρίλιες στο πίσω καπό, τα ανοίγματα των αεραγωγών στον πίσω προφυλακτήρα και οι απολήξεις των εξατμίσεων.

Ο αναβαθμισμένος twin-turbo flat-six κινητήρας των 3,8lt αποδίδει στη νέα 911 Turbo ισχύ 540 hp, ενώ στην περίπτωση της 911 Turbo S η ισχύς σκαρφαλώνει στους 580 hp χάρη στους νέους υπερσυμπιεστές. Η Porsche παραμένει ακόμη και σήμερα ο μοναδικός κατασκευαστής που χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας σε κινητήρες βενζίνης. Ο κινητήρας στις νέες 911 Turbo διαθέτει πλέον και λειτουργία «dynamic boost», μια τεχνολογία που εξασφαλίζει δυναμική και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι αφήνοντας ανοιχτές τις πεταλούδες γκαζιού σε συνεχόμενα πάτα-άσε. Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας αντιδρά ακαριαία σε κάθε νέο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, κάτι που συμβαίνει βεβαίως κυρίως στις λειτουργίες Sport και Sport Plus.
Οι επιδόσεις του γερμανικού μοντέλου στη νέα γενιά είναι ακόμη καλύτερες, με την 911 Turbo S Coupé να κάνει το 0-100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα και την 911 Turbo σε 3,0 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα είναι και πιο οικονομική σε καύσιμο με την Porsche να ανακοινώνει 9,1 lt/100km για τις κλειστές εκδόσεις και 9,3 lt/100km για τις Convertible.
Τέλος, ο εξοπλισμός στις νέες Turbo έχει ως στάνταρ το -προαιρετικό στις 911 Carrera- τιμόνι GT με σχεδίαση παρόμοια με αυτό της 918 Spyder. Αυτό περιλαμβάνει και το γνωστό «Mode Switch», έναν περιστροφικό διακόπτη που εναλλάσσει τα προγράμματα Normal, Sport, Sport Plus και Individual. Ένα νέο στοιχείο αποτελεί και η προσθήκη του μπουτόν Sport Response στο πακέτο Sport Chrono, το οποίο στο πάτημα του προετοιμάζει κινητήρα και κιβώτιο για μέγιστη απόδοση ανεξαρτήτου προγράμματος οδήγησης. Αναβαθμισμένο είναι ακόμη το Porsche Stability Management με ένα νέο Sport Mode.