Γιατί το νέο Alpine δε χρειάζεται πίσω αεροτομή;

Το νέο Alpine έχει ένα επίπεδο δάπεδο που τελειώνει σε έναν διαχύτη, στοιχεία που συνθέτουν εκπληκτικά αεροδυναμικά πλεονεκτήματα για το σπορ μοντέλο των Γάλλων. Η ροή του αέρα σύμφωνα με την εταιρία, θα αποτελέσει σημείο-κλειδί στις επιδόσεις του σπορ αυτοκινήτου και υιοθετεί τεχνικές που εφαρμόζονται σε μερικά από τα κορυφαία supercar του πλανήτη.
Ο συνδυασμός του φλατ δαπέδου και του διαχύτη στο πίσω μέρος, κάτω από τον προφυλακτήρα, λειτουργεί με τεράστια αεροδυναμικά οφέλη που πρακτικά κάνουν το αυτοκίνητο να “κολλάει” στο δρόμο. Γι αυτό το λόγο η Alpine δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσει πίσω αεροτομή, αφήνοντας έτσι μεγαλύτερη ελευθερία στους σχεδιαστές της μάρκας προκειμένου να δημιουργήσουν μια ρέουσα γραμμή με χορταστικές καμπύλες, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η μάρκα στο παρελθόν.
Το επίπεδο δάπεδο και ο διαχύτης του Alpine πρακτικά ρουφούν το αυτοκίνητο στο δρόμο.
Το νέο Alpine δεν έχει αεροτομή, ωστόσο η σχεδίαση του δαπέδου προσφέρει πολλαπλά αεροδυναμικά οφέλη.