Η 375η και τελευταία McLaren P1 κατακευάστηκε επισφραγίζοντας το τέλος εποχής για το υβριδικό hypercar των Βρετανών. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας δεν υπάρχουν σχέδια για μελλοντικές εκδόσεις της P1, με τις προσπάθειες πλέον να επικεντρώνονται στην ολοκλήρωση των υπόλοιπων P1 GTR.
Η McLaren P1 παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού το 2012 ως συνεχιστής της θρυλικής McLaren F1, με την έκδοση παραγωγής να πρωτοεμφανίζεται στην έκθεση της Γενεύης την επόμενη χρονιά. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το Σεπτέμβριο του 2013. Η P1 βασίστηκε στο ίδιο μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα με ότι άλλο έχει παρουσιάσει ως τώρα η εταιρία και χρησιμοποιεί τον ίδιο twin-turbo V8 κινητήρα 3,8lt σε συνδυασμό με 7άρι κιβώτιο DCT, επίσης όπως ότι άλλο έχει παρουσιάσει η McLaren. Ωστόσο, η P1 συνδυάζει υβριδικό σύστημα που εκτοξεύει την ισχύ στους 903 ίππους και κατ’ επέκταση προσφέρει εξωπραγματικές επιδόσεις. Το 0-100 km/h γίνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 345 km/h.
Η παραγωγή της εξαρχής ορίστηκε στις 375 μονάδες, γεγονός που την καθιστά πιο συλλεκτική από τις ανταγωνιστικές Porsche 918 Spyder και Ferrari LaFerrari. Κάθε μια από τις 375 McLaren P1 χρειάστηκε 105 τεχνικούς, 800 εργατοώρες και 17 ημέρες για να κατασκευαστούν, ενώ η δυναμική έφτασε το ένα αυτοκίνητο ανά ημέρα σε αποκλειστική γραμμή παραγωγής. Η διαδικασία βαφής από μόνη της χρειάστηκε 5 ημέρες, ανάλογα με το χρώμα, με το κίτρινο να είναι το δημοφιλέστερο αυτών.