Ακόμη ελαφρύτερη Lotus Evora GT430 Sport

Πως κάνεις μια Lotus ακόμη ελαφρύτερη ακόμη και αν έχεις εξαντλήσει όλα τα περιθώρια “δίαιτας”. Φαίνεται πως εκεί στο Heathel έχουν για όλα μια λύση και για μια ακόμη φορά μας συναρπάζουν. Αυτή είναι η Lotus Evora GT430 Sport, η ελαφρύτερη εκδοχή της top-of-the-top Evora GT430, της πιο ισχυρής Lotus που έχει φτιαχτεί ποτέ με άδεια χρήσης για το δρόμο.
Η νέα Evora GT430 Sport λοιπόν είναι κατά 10 kg ελαφρύτερη, αριθμός που ακούγεται μικρός, αλλά αποτελεσματικός σε μια μάχη με το χρονόμετρο στην πίστα. Πρακτικά λοιπόν, η νέα έκδοση δεν έχει την μεγάλη πίσω αεροτομή και το σπόλιερ εμπρός, ρίχνοντας το συνολικό βάρος στα 1.248 kg. Βέβαια, η αεροδυναμική απόδοση της έκδοσης Sport δε μπορεί να είναι η ίδια σε σύγκριση με την πιο “φορτωμένη” Evora GT430, αλλά η Lotus υπόσχεται 100 kg downforce στα 305 km/h, κάτι λιγότερο από τα μισά σε σύγκριση με την GT430 (250 kg στην ίδια ταχύτητα).
Στα τεχνικά στοιχεία της κορυφαίας Lotus -ακόμη και χωρίς την αεροτομή- ο V6 κινητήρας 3,5 λίτρων της Toyota χρησιμοποιεί κομπρέσορα και αποδίδει 436 ίππους και 440 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα και τελική 316 km/h. Μεταξύ άλλων ξεχωρίζουν και λύσεις που προέρχονται από τους αγώνες πίστας, όπως η εξάτμιση από κράμα τιτανίου, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins, τα φρένα της AP Racing και βεβαίως τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2S.
Το εσωτερικό της Evora GT430 είναι ιδιαίτερα σπορ με μπόλικο carbon και alcantara.

 

Ακόμη πιο ελαφριά η κορυφαία Lotus Evora GT430.

 

Η Evora GT430 χάνει την αεροτομή της, κερδίζει σε βάρος αλλά και σε στυλ.