Οι φήμες που θέλανε τη Ferrari να ετοιμάζει τη νέα γενιά GTO τερματίζονται κάπου εδώ με τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας F12tdf, τη σκληροπυρηνική και πιο άγρια μορφή της F12berlinetta, ισχύος 780 ίππων από τον ίδιο αλλά αναβαθμισμένο V12 των 6,3lt.
Όχι λοιπόν GTO, όχι Speciale ούτε καν Scuderia… αλλά TdF είναι τα αρχικά που χαρακτηρίζουν τη νέα κορυφαία Ferrari. Αρχικά που σημαίνουν Tour de France και παραπέμπουν βεβαίως στη χρυσή εποχή 1956-1964 που η Ferrari κυριαρχούσε στον αυτοκινητιστικό Γύρο της Γαλλίας με την ένδοξη 250 GT. Βέβαια η νέα F12tdf είναι πολλά παραπάνω από μια αντιπαραβολή στο παρελθόν, δείχνοντας μια δυναμική πορεία προς το μέλλον των εκδόσεων υπερ-υψηλών επιδόσεων. Τι είναι λοιπόν αυτό που χαρακτηρίζει τη νέα υπερ-μπερλινέτα; Η αυξημένη ισχύς από τους 740 στους 780 ίππους, το μειωμένο βάρος κατά 110kg (ναι υπάρχουν ανθρακονήματα σχεδόν παντού) και βεβαίως η τεράστια αεροδυναμική βελτίωση με καλύτερη επίδοση έως και 87%. Αυξημένη φυσικά είναι και η ροπή στα 705Nm (από 690Nm), ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 km/h γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 km/h και ο γύρος στην πίστα του Fiorano γίνεται σε 1’21” (2” ταχύτερα από την 488 GTB και σχεδόν 1” αργότερα από τη LaFerrari).
Βελτιώσεις έχει δεχθεί και το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με 30% ταχύτερη απόκριση στα ανεβάσματα και 40% στα κατεβάσματα. Οι σχέσεις έχουν κοντύνει κατά 6% προς όφελος της απόκρισης και των επιδόσεων. Τα μετατρόχια είναι αυξημένα, οι τροχοί είναι μεγαλύτεροι, ενώ τα φρένα προέρχονται απευθείας από τη LaFerrari. Η σημαντικότερη βελτίωση όμως έρχεται με την προσθήκη ενός νέου συστήματος τετραδιεύθυνσης -που η Ferrari ονομάζει Virtual Short Wheelbase – και πρακτικά προσφέρει πιο “κοφτερή” αίσθηση στις στροφές και μεγαλύτερη σταθερότητα στις γρήγορες καμπές.
Μόλις 799 Ferrari F12tdf θα κατασκευαστούν, αριθμός που είναι -κλασσικά- κατά μία μονάδα μικρότερος από τις εκτιμώμενες πωλήσεις του μοντέλου.