Ο πίνακας οργάνων του Ford GT είναι ένας ψηφιακός παράδεισος

Πως είναι να οδηγείς το νέο Ford GT; Η εταιρία μας δείχνει τι βλέπει ο οδηγός όταν κάθεται χαμηλά στο κόκπιτ και βλέπει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Αυτός αποτελείται από μια state-of-the-art οθόνη 10 ιντσών με γραφικά εμπνευσμένα από αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ υπάρχουν συνολικά 5 mode απεικόνισης από τη Normal έως Track που διαμορφώνουν την οθόνη αναλόγως.

Στη ρύθμιση Normal, ο πίνακας οργάνων δείχνει τα απαραίτητα στοιχεία για μια συνηθισμένη χρήση, με απλό θέμα, κεντρικό ταχύμετρο με bold γραμματοσειρά, δείκτη σχέσης στο κιβώτιο δεξιά και βενζίνη-θερμοκρασία επάνω αριστερά. Το στροφόμετρο έχει τη “δυνατή” περιοχή στο βλέμμα του οδηγού, ακριβώς επάνω από την ένδειξη ταχύτητας.

Στο Wet η απεικόνιση είναι παρόμοια με το Normal, ωστόσο το θέμα έχει μπλε απόχρωση ως υπενθύμιση ότι πατάμε σε βρεγμένο δρόμο. Υπάρχουν ακόμη και γυαλάδες στο ταχύμετρο που θυμίζουν την αντανάκλαση στο βρεγμένο δρόμο.


Στην επιλογή Sport αλλάζουν οι προτεραιότητες. Σε κεντρικό πλάνο βρίσκεται η ένδειξη του κιβωτίου ταχυτήτων με το ταχύμετρο σε δευτερεύουσα θέση. Εδώ υιοθετείται ένα πορτοκαλί χρώμα μιας και αυτό το mode είναι πιο “επιθετικό” από τα προηγούμενα.

Το Track mode είναι το αποκορύφωμα του ψηφιακού display. Τα χρώματα είναι σε αποχρώσεις μαύρου και κόκκινου, με τις ενδείξεις να είναι πιο ευανάγνωστες ακόμη και μια ταχύτατη ματιά. Η σχέση στο κιβώτιο και το στροφόμετρο είναι σε κεντρική θέση, ενώ υπάρχουν ακόμη ευανάγνωστες θερμοκρασίες ψυκτικού και λαδιού. Ο δείκτης καυσίμου μετράει πλέον τη βενζίνη σε ποσοστά και όχι σε χιλιόμετρα που απομένουν έως το άδειασμα.

Τέλος, η ρύθμιση V-Max έχει μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Έχει σχεδιαστεί για αυτούς που επιθυμούν να “βαρέσουν τελικές” γι αυτό και δίνεται έμφαση σε ενδείξεις και θερμοκρασίες ψυκτικού, λαδιού και πίεσης turbo. Παρόν βεβαίως και το καύσιμο, που σε υψηλές ταχύτητες θα κατεβαίνει σα δροσερή Coca Cola που συνοδεύει ένα burger…