Η δεύτερη γενιά του Audi R8 αποτελεί τη βάση για δύο μοντέλα. Το R8 με τον V10 κινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος και το ηλεκτρικό υψηλών επιδόσεων R8 e-tron.
Το βενζινοκίνητο νέο Audi R8 V10 είναι διαθέσιμο από την αρχή σε δύο ήδη ισχυρότερες από πριν παραλλαγές, ενώ αν και ολοκαίνουριο δε διαφέρει ριζικά από το R8 πρώτης γενιάς, τουλάχιστον στο σχεδιαστικό κομμάτι. Και οι δύο εκδόσεις του μοντέλου κινούνται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 ατμοσφαιρικού κινητήρα των 5,2 lt. Το βασικό μοντέλο αποδίδει ισχύ 540 ίππων και ροπή 540 Nm, πετυχαίνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα. Η έκδοση V10 Plus αποδίδει από τον ίδιο κινητήρα ισχύ 610 ίππων με 560 Nm και κάνει το 0-100 km/h σε 3,2’’, το 0-200 km/h σε λιγότερο από 10’’, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 km/h. Η μετάδοση γίνεται μέσω 7-τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη σε όλους τους τροχούς, πάντα σε συνεργασία με τετρακίνηση quattro που περιλαμβάνει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό για να στέλνει έως το 100% της ροπής στους εμπρός ή στους πίσω τροχούς. Το λανσάρισμα του νέου Audi R8 στην Ευρώπη αναμένεται εντός του καλοκαιριού, σε τιμές από 165.000 ευρώ για το V10 και από 187.400 ευρώ για το V10 Plus. Περισσότερα για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Τα νέα όμως δε σταματούν εδώ, καθώς η Audi αποκαλύπτει στη Γενεύη το ηλεκτρικό alter-ego του νέουτης supercar, το R8 e-tron. Σχεδιαστικά το R8 e-tron έχει πολλές αλλαγές σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο μοντέλο, όπως για παράδειγμα οι τροχοί που συμβάλλουν σε μια εξαιρετική αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.28 αλλά και ένα πίσω μέρος εξολοκλήρου από carbon (CFRP). Η μεγάλη μπαταρία σχήματος “Τ” βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ και προς τα πίσω από τους επιβάτες, ενώ είναι εξαιρευικά χαμηλά συμβάλλοντας στη διατήρηση ενός καλού κέντρου βάρους, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα σπορ αυτοκίνητο όπως το R8. Η μπαταρία βασίζεται σε μια εντελώς νέα τεχνολογία ιόντων λιθίου και έχει μεγαλώσει σε απόδοση από 49 kWh στα 92 kWh χωρίς να αλλάξουν οι διαστάσεις της.
Η ισχύς του ηλεκτροκίνητου R8 είναι 462ps με μέγιστη ροπή στα 920 Nm. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3,9 δευτερόλεπτα και να φτάσει ως την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 250 km/h. Το Audi R8 e-tron έχει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 450 km, σχεδόν διπλάσια και κάτι από την προηγούμενη γενιά που δεν ξεπερνούσε τα 212 Km. Το υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό μοντέλο διαθέτει πλέον και το Combined Charging System (CCS), το οποίο επιτρέπει φορτίσεις ακόμη και σε λιγότερο από 2 ώρες.