Γενεύη 2016: Koenigsegg Regera

Αυτή είναι η τελική έκδοση παραγωγής της επικής Koenigsegg Regera, το αυτοκίνητο των Σουηδών που τα βάζει με τη Bugatti Chiron και δικαίως μπορεί να θεωρηθεί ως ο “βασιλιάς” της έκθεσης στη Γενεύη!

Η Regera είχε αποκαλυφθεί ακριβώς πριν ένα χρόνο, ωστόσο τώρα η Koenigsegg φέρνει στην ελβετική έκθεση την τελική έκδοση παραγωγής. Ψυχή της Regera είναι το σύστημα Koenigsegg Direct Drive, ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν 5-λιτρο V8 κινητήρα με τρία ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδοντας συνολικά 1500 ίππους!

Ωστόσο αυτό που κάνει τη Regera ακόμη πιο μοναδική είναι το γεγονός ότι δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς στη θέση της κλασικής μετάδοσης βρίσκεται η υψηλή τεχνολογία του Koenigsegg Direct Drive και δημιουργεί μια άμεση σύνδεση του θερμικού κινητήρα με τον άξονα μετάδοσης, χωρίς έξτρα γρανάζια ή παραδοσιακές μορφές συνεχώς μεταβαλλόμενων μεταδόσεων. Η τεχνολογία αυτή που μοιάζει διαστημική μπορεί να μειώσει έως και κατά 50% τις απώλειες σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σύστημα μετάδοσης ή CVT.

Το εν λόγω σύστημα έχει όπως είπαμε 3 ηλεκτρικά μοτέρ, από ένα σε κάθε πίσω τροχό και ένα στον στροφαλοφόρο άξονα που “μοιράζει” τη ροπή. Η Koenigsegg κάνει λόγο για τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ στην ιστορία του αυτοκινήτου, τα οποία αντλούν ισχύ από μια μπαταρία 9.27 kWh των 620 Volt. Η Regera συνολικά ζυγίζει 1.590 kg, είναι δηλαδή κατά 454 kg ελαφρύτερη από μια Bugatti Chiron. Με αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1:1, η Regera κάνει το 0-100 km/h μέχρι να πεις Koenigsegg (2,8 δευτερόλεπτα), ενώ το 0-400 km/h γίνεται σε 20 δευτερόλεπτα! Ναι σωστά: από στάση στα 400km/h!!!

Μόλις 80 Koenigsegg Regera θα κατασκευαστούν, όλες στο χέρι, και θα έχουν αναδιπλούμενη αεροτομή, εξάτμιση Akrapovic και πλήρως αυτοματοποιημένες πόρτες που θα μπορούν να ανοιγοκλείσουν με ένα smartphone!