Lamborghini Huracan LP580-2

Αυτή είναι από τις ελάχιστες φορές που ένα δικίνητο αυτοκίνητο μπορεί να είναι πιο ποθητό από ένα αντίστοιχο τετρακίνητο. Ο λόγος βέβαια για τη νέα Lamborghini Huracan LP580-2, την πισωκίνητη έκδοση της Huracan η οποία εκτός από μια πιο “λαστιχοφάγα” διάθεση έρχεται και με μικρές τεχνικές αλλαγές.

Το βασικότερο πλεονέκτημα της νέας Lambo είναι βεβαίως η πισωκίνητη πλατφόρμα της και η απουσία κάθε τμήματος και software του συστήματος all-wheel-drive. Μαζί βεβαίως απουσιάζουν και 33kg, ενώ οι πιο προσεκτικοί ήδη θα διαπιστώσατε την αλλαγή στην ονομασία του μοντέλο από LP610-4 σε LP580-2. Ναι, πολύ σωστά μετρήσατε, από την πισωκίνητη Huracan απουσιάζουν επίσης 30 ίπποι, χαλώντας έτσι τα νούμερα των επιδόσεων κατά 0,6 δευτερόλεπτα στην επιτάχυνση 0-100 km/h. Ακόμη κι έτσι, ο V10 κινητήρας των 5,2lt με τους 580 ίππους εμφανίζει το 75% της ροπής του από τις 1.000 σ.α.λ. Η αναλογία βάρους είναι 40% εμπρός και 60% πίσω, κάτι που δίνει βέβαια αυτή την αίσθηση που αρμόζει σε ένα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο με πίσω κίνηση. Βελτιώσεις υπάρχουν στην ανάρτηση, ενώ η ακαμψία σε σύγκριση με την Gallardo LP550-2 έχει αυξηθεί κατά 50%. Ούτε λόγος βέβαια για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με τη μετάδοση να αναλαμβάνει αποκλειστικά το 7άρι κιβώτιο LDF (Lamborghini Doppia Frizione) διπλού συμπλέκτη.
Ωστόσο, εκτός από τη χαρά και απόλαυση της πίσω κίνησης, η Lamborghini Huracan LP580-2 όπως μπορούμε να διακρίνουμε έχει και μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, με εμφανέστερες τους νέους αεραγωγούς εμπρός, το διακριτικό πίσω σπόιλερ και έναν πιο ανασηκωμένο διαχύτη για βελτίωση της ροής του αέρα. Η Huracan δεν έχει κινούμενο σπόιλερ, ενώ πατάει σε νέας σχεδίασης 19άρες ζάντες πακεταρισμένες με ελαστικά Pirelli PZero. Η ευρωπαϊκή τιμή της Huracan LP580-2 διαμορφώνεται στις 150.000 ευρώ προ φόρων.