Lotus Evora Sport 410

Η Lotus ανεβάζει τον πήχη για μια ακόμη φορά με τα αποκαλυπτήρια της νέας Evora Sport 410, την οποία επιμελήθηκε το διάσημο “Lightweight Laboratory” της μάρκας χαρίζοντας της μειωμένο βάρος και ελαφρώς αυξημένες επιδόσεις.


Η φιλοσοφία της Evora Sport 410 ακολουθεί το μονοπάτι που πρόσφατα πήραν οι Elise Cup 250 και Exige Sport 350. Η νέα Evora βασίζεται στην κορυφαία -μέχρι σήμερα- Evora 400, ωστόσο είναι κατά 70kg ελαφρύτερη και μοιράζεται τον κομπρεσοράτο V6 κινητήρα ισχύος 410 ίππων της “πιστιάρας” 3-Eleven.

Πως μειώθηκε όμως το βάρος κατά 70kg από ένα ήδη αρκετά ελαφρύ αυτοκίνητο; Το carbon δίνει για μια ακόμη φορά τη λύση, αφού πλέον εμφανίζεται σε ολόκληρο το πίσω κάλυμμα του κινητήρα, στο trim των θυρών αλλά και σε άλλα μικρότερα σημεία παντού στο αυτοκίνητο όπως στο εμπρός splitter, στο πάνελ της οροφής, στον πίσω διαχύτη και βεβαίως στα καθίσματα. Με τη μείωση βάρους και την αύξηση της ισχύος, η Evora Sport 410 των 1.325kg συνολικά και εφοδιασμένη με τα προαιρετικά Michelin Pilot Sport Cup 2, γράφει πλέον χρόνο γύρου 1’28” στην ιδιόκτητη πίστα της Lotus στο Hethel και είναι κατά 3 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την Evora 400.

Όσο για τον 3,5 lt V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, αυτός βρίσκεται πλέον στην κορυφαία του εκδοχή και έχει εξελιχθεί επάνω στη Lotus 3-Eleven το οποίο έσπασε τα χρονόμετρα στο Nürburgring. Οι 410 ίπποι είναι διαθέσιμη στις 7000 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 410Nm έρχεται στις 3500 σ.α.λ. Το μειωμένο βάρος του μοντέλου επέτρεψε τη δημιουργία ενός νέου set-up στην ανάρτηση, με βελτιωμένη γεωμετρία και χαμηλότερο ύψος κατά 5mm σε σύγκριση με την Evora 400. Η μετάδοση μπορεί να είναι είτε μηχανική, μέσω ενός βελτιωμένου κιβωτίου ή αυτόματη με αλουμινένια paddles στο τιμόνι. Η παραγωγή της Lotus Evora Sport 410 θα περιοριστεί στα 50 οχήματα ανά έτος.