Σε συνέχεια της αποκάλυψης της 570S, η McLaren συνεχίζει με το downsizing στην κατηγορία Sport Series αποκαλύπτοντας τη νέα 540C Coupé. Με άλλα λόγια πρόκειται για τη μικρή αδελφή της 570S η οποία ωστόσο διατηρεί όλα τα σπορ χαρακτηριστικά και βεβαίως τις επιδόσεις, αφού ακόμη και με 540ps το 0-100 km/h γίνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα.
Η μικρή McLaren 540C έχει τελική ταχύτητα 320 km/h και ο κινητήρας “πασπαρτού” της μάρκας έχει μειωμένη απόδοση στα 540ps και 540Nm, όπως άλλωστε ξεκαθαρίζει και η ονοματολογία της μάρκας. Αυτό σημαίνει πως η μάρκα θέτει νέους στόχους, κοιτάζοντας ξεκάθαρα πλέον προς την πλευρά της Porsche 911 αλλά και του Audi R8, δίνοντας στους πελάτες της περισσότερες επιλογές αλλά και πιο οικονομικές προτάσεις σε σχέση με τις μέχρι πρότινος ισχυρότερες και ακριβότερες προτάσεις της.
Η νέα 540C θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2016 και θα κινείται από τον γνωστό twin-turbo V8 κινητήρα των 3,8 lt, ο οποίος συνδυάζεται με τεχνολογία stop-start και προσφέρει χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση από οποιαδήποτε άλλη εκδοχή του. Όπως συμβαίνει και στην 570S που είδαμε πολύ πρόσφατα, η 540C βασίζεται σε ένα μοναδικό αμάξωμα MonoCell II από ανθρακονήματα, το οποίο εξελίχθηκε για μεγαλύτερη ευελιξία στην καθημερινή χρήση, προσφέροντας καλύτερους χώρους εσωτερικά σε συνδυασμό πάντα με κορυφαία ασφάλεια για τους δύο επιβάτες. Η McLaren 540C ζυγίζει στεγνή 1.311 kg και σε αυτό εκτός απο το ανθρακονημάτινο σασί συμβάλλουν τα τμήματα από αλουμίνιο στα πάνελς του αμαξώματος.
Σε άμεση σύγκριση με την 570S, η 540C Coupé έχει λιγότερο επιθετική αεροδυναμική, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι εξίσου εντυπωσιακή, αφού τα δύο μοντέλα μοιάζουν σαν δίδυμα! Η 540C έχει νέας σχεδιασης ζάντες 19 και 20 ιντσών εμπρός-πίσω, οι οποίες και πατάνε σε ελαστικά Pirelli P Zero, ενώ διατηρείται το σύστημα Brake Steer που λανσαρίστηκε στην 570S και έχει επηροές από τη Formula 1. Νέα στην 540C είναι η ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία στοχεύει περισσότερο στην καθημερινή χρήση, χωρίς βεβαίως να χάνει σε ικανότητες εντός πίστας, ενώ διαθέτει και πάλι προσαρμοζόμενα αμορτισέρ με επιλογές “Normal”, “Sport” και “Track”.