Είναι η McLaren 570GT ένα hatchback;

Όντως, είναι η νέα McLaren hatcback; Γιατί η ολοκαίνουρια 570GT έχει ανοιγόμενο πίσω πορτ μπαγκάζ με τζάμι!

Εντάξει, μπορεί να μην είναι το ίδιο με ένα Auris, αλλά ακόμη κι έτσι, αυτή είναι η πρώτη McLaren που προσφέρει στοιχεία πρακτικότητας, όπως πίσω χώρο αποσκευών 220lt (+110lt κάτω από το εμπρός καπό), ευρύχωρο ντουλαπάκι συνοδηγού και πανοραμική οροφή. Και όλα αυτά με 12.000 ευρώ περισσότερα από την McLaren 570S στην οποία και βασίζεται. Όσο δηλαδή και ένα μικρό, πρακτικό αυτοκίνητο πόλης, ωστόσο γιατί να πάρεις π.χ. ένα Corsa όταν μπορείς να μετακινείσαι καθημερινά με τη McLaren σου;
Είναι προφανές, ότι η McLaren 570GT στοχεύει στο κοινό της 911 Turbo, η οποία και χώρο αποσκευών έχει αλλά και τη μοναδική ευκολία στην οδήγηση είτε λιώνεις σε μια πίστα είτε απλά πας στο supermarket. Οι Βρετανοί λοιπόν πήραν την 570S και δημιούργησαν τη νέα 570GT διευρύνοντας ακόμη περισσότερο τη σειρά Sports Series. Η ονομασία GT κάνει ξεκάθαρο ότι αυτή η έκδοση αποτελεί περισσότερο ένα πολυτελές όχημα δρόμου, ικανό να προσφέρει ταχύτητα και άνεση σε κάθε είδους μετακίνηση.
Η πιο ορατή αλλαγή σε σχέση με μια 570S έχει να κάνει βεβαίως με το πίσω παρμπρίζ, το οποίο ανοίγει στο πλάι αποκαλύπτοντας ένα ράφι που μπορεί να χωρέσει κάποιες αποσκευές (ή τα ψώνια από το supermarket), επάνω από το επίπεδο του κινητήρα. Ταυτόχρονα, η McLaren 570GT έχει αποκτήσει μια ελαφρώς πιο προσγειωμένη εμφάνιση, μια γυάλινη πανοραμική οροφή ως στάνταρ και νέες δερμάτινες επενδύσεις στην καμπίνα. Τιμόνι και καθίσματα ρυθμίζονται πλέον ηλεκτρικά, ενώ υπάρχει νέο και δυνατό ηχοσύστημα.
Μηχανικά, ο turbo V8 κινητήρας της 570S δεν έχει αλλάξει και συνεχίζει να αποδίδει 570 ίππους, ενώ η αύξηση στο βάρος επηρεάζει αμελητέα τις επιδόσεις, με το 0-100 km/h να γίνεται κοντά στα 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργά. Να είχαμε να λέγαμε δηλαδή! Από την άλλη, η 570GT φορά την πιο “φιλική” εξάτμιση της 540C, αν και αυτή της 570S θα διατίθεται ως έξτρα. Αντίστοιχα τα P Zero Corsa δίνουν τη θέση τους σε μια πιο συμβατική γόμα P Zero, τα carbon-ceramic φρένα αντικαθιστώνται με μεταλλικούς δίσκους που συμβαδίζουν περισσότερο σε μια καθημερινή χρήση και η ανάρτηση μαλακώνει με νέα ελατήρια.
Με όλα τα παραπάνω, είναι ξεκάθαρο πως η McLaren στοχεύει σε ένα εντελώς νέο κοινό, ακόμη και αν οι υποψήφιοι θα πρέπει να δώσουν κάτι παραπάνω για ένα ελαφρώς χειρότερο αυτοκίνητο. Χειρότερο όντως; Όπως φαίνεται κάποιοι δεν αγοράζουν τα supercars για να κυνηγούν τα χρονόμετρα στις πίστες, αλλά για να τα χαίρονται ακόμη και στη διαδρομή “βίλα-εταιρία”. Ειδικά όταν έχουν και χώρο για τα ψώνια της καλή τους και δέρμα να χαϊδεύει αντί για ξερό carbon…