Ανανεωμένες Mercedes-AMG GT και μια νέα AMG GT C στη μέση της γκάμας

Τα 50 χρόνια της γιορτάζει η Mercedes-AMG και τι καλύτερο από μια ειδική έκδοση επιδόσεων; Η νέα Mercedes-AMG GT C Coupé συμπληρώνει την AMG GT C Roadster εκεί στη μέση της οικογένειας, μεταξύ AMG GT S και AMG GT R, προσφέροντας και τη μοναδικότητα της επετειακής έκδοσης Edition 50. Ταυτόχρονα, οι υπόλοιπες εκδόσεις των Mercedes-AMG GT και AMG GT S έλαβαν ένα διακριτικό σχεδιαστικό και τεχνολογικό update…

Όλες οι αναβαθμισμένες εκδόσεις της AMG GT ξεχωρίζουν από τη νέα εμπρός γρίλια, με 15 χρωμιωμένα κάθετα στοιχεία που αντανακλούν την αγωνιστική κληρονομιά της μάρκας και ήδη γνωρίσαμε στην αγωνιστική Mercedes-AMG GT3. Ταυτόχρονα ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και το ενεργό σύστημα διαχείρισης αέρα που η εταιρία ονομάζει AIRPANEL και προέρχεται από την AMG GT R, το οποίο ανοιγοκλείνει αεραγωγούς στο δάπεδο προκειμένου να διευκολύνει την ψύξη όταν κριθεί απαραίτητο.
Αλλαγές υπάρχουν και στη γκάμα του κινητήρα, με τον 4-λιτρο V8 biturbo να αποδίδει πλέον στη “βασική” AMG GT ισχύ 476 ίππων (+14) και ροπή 630 Nm (+30Nm). Αυξημένη είναι η απόδοση και στη σειρά GT S με αύξηση 12 ίππων στους 522 συνολικά και ροπή στα 670 Nm. Αμέσως ψηλότερα οι εκδόσεις AMG C σε Coupé και Roadster αποδίδουν 557 ίππους και 680 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή της γκάμας η AMG GT R έχει ισχύ 585 ίππων και 700 Nm.
Το εσωτερικό της AMG GT C σε ένα μίγμα μαύρου και ασημί δέρματος…

Τα εντυπωσιακά οπίσθια της επετειακής Mercedes-AMG GT C Coupe.

Νέες είναι και οι ζάντες, σε χρώμα που “δένει” με το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

Η νέα AMG GT C και η ανανεωμένη AMG GT S.