Η ταχύτερη και πιο “καυτή” Pagani είναι αυτοκίνητο με ονοματεπώνυμο. Η
Huayra BC, από τον Benny Caiola, είναι η πιο προηγμένη τεχνολογικά Huayra και πρακτικά η μοναδική έκδοση αφού όλες οι απλές Huayra έχουν ήδη εξαντληθεί.
Ποιος είναι όμως ο
Benny Caiola και γιατί αυτό το έργο τέχνης βαφτίστηκε με το όνομα του; Είναι ο πρώτος ever πελάτης της Pagani, προσωπικός φίλος του
Horacio Pagani, Ιταλός, ζάμπλουτος και φυσικά συλλέκτης αυτοκινήτων. Μας άφησε χρόνους το 2010, και στη μνήμη του ο Horacio δημιούργησε αυτή τη μοναδική Huayra BC.
Στο ζουμί της υπόθεσης, η Huayra BC διατηρεί τον V12 Bi-Turbo κινητήρα της Mercedes-AMG , με αυξημένη ισχύ στους 750 ίππους. Νέα, πιο ελαφριά και πιο δυνατή είναι εξάτμιση, κατασκευασμένη από διάφορα εξωτικά υλικά, όπως το τιτάνιο, ενώ η ειδική έκδοση “φοράει” και ένα εντελώς νέο 7-τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Xtrac. Ακόμη η BC εξοπλίζεται με ένα νέο ενεργό διαφορικό για ακόμη καλύτερη μεταφορά της ισχύος στους τροχούς, νέες αναρτήσεις από αεροναυτικό κράμα αλουμινίου -λέγεται πως είναι ότι πιο ελαφρύ ever σε αυτοκίνητο δρόμου- και ημιαξόνια παρμένα από τον κόσμο των αγώνων. Η Brembo εξέλιξε νέα carbon-ceramic φρένα ειδικά για τη Huayra BC, ενώ τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero Corsa σε διαστάσεις 255/30ZR20 και 355/25ZR21 εμπρός-πίσω. Γι αυτούς που σκοπεύουν να πατήσουν σε πίστα, η Pagani διαθέτει διαφορετικές ζάντες 19 και 20 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ η Bosch εξέλιξε και μια νέα λειτουργία “track” στο σύστημα ESP, το οποίο ήδη είχε επιλογές “comfort” και “sport”.
Αεροδυναμικά βεβαίως ότι και να γράψουμε για την
Huayra BC θα είναι λίγο. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία των ενεργών flaps, όλα τα τμήματα πλέον έχουν επανασχεδιαστεί για ακόμη καλύτερη ροή, ενώ πολύτιμο downforce εξασφαλίζουν τόσο η αεροτομή-απλώστρα όσο και ο βαθύς διαχύτης στο δάπεδο. Στην ίδια φιλοσοφία βαδίζουν σχεδιαστικά τόσο τα πλευρικά μαρσπιέ όσο και οι διάφορες μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες.
Παραδεισένιο τέλος, είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Μια ωδή στο suede και στο carbon με κερασάκι το γυμνό επιλογέα ταχυτήτων για ένα καθαρόαιμο motorsport ύφος. Οι χρωματικές επενδύσεις είναι ενδεικτικές, καθώς οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν πρακτικά όποιον χρωματικό συνδυασμό επιθυμήσουν.
Πόσοι θα είναι αυτοί οι… “τυχεροί” ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί. Το σίγουρο είναι πως αυτή θα είναι μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής που θα αποκτήσουν μόνο όσοι έχουν την άνεση να διαθέσουν κάπου 2+ εκ. ευρώ. Περισσότερα θα αποκαλυφθούν την επόμενη εβδομάδα, όταν η
Pagani Huayra BC θα κάνει την εμφάνιση της στο σαλόνι της Γενεύης. Κλείνοντας μένουμε σε μια ατάκα που διαβάσαμε κάπου για το μοντέλο: Τα αρχικά BC δε σημαίνουν “Because Carbon”…