Porsche 911 GT3 RS

Η πιο άγρια, καθαρόαιμη, γρήγορη, πείτε την όπως θέλετε 911 παραγωγής είναι βεβαίως η GT3 RS, η track-ready έκδοση της 911 GT3 που όπως σωστά είχαμε προβλέψει παρουσιάζεται στην έκθση της Γενεύης. Η Porsche 911 GT3 RS αποδίδει 500 ίππους από έναν νέο ατμοσφαιρικό flat-six κινητήρα 4.0lt δεν είναι άλλο από έναν μοναδικό συνδυασμό αλουμινίου, μαγνησίου και ανθρακονήματος που μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό!

Σημείο κλειδί στη νέα 911 GT3 RS είναι το βάρος. Το αλουμινένιο αμάξωμα έχει οροφή από μαγνήσιο, παράθυρα από πολυκαρβονικό υλικό και καπό από carbon (CFRP), κερδίζοντας 10kg σε σχέση με την κανονική 911 GT3, ζυγίζοντας στο σύνολο 1.420kg. Ταυτόχρονα έχει μια σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική με νέο εμπρός προφυλακτήρα, νέες εισαγωγές αέρα στα εμπρός και πίσω φτερά αλλά κυρίως μια μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή που βγάζει μάτια!
Πηγή ισχύος είναι ένας καινούριος επίπεδος 6-κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 4,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 500 ίππων. Η 911 GT3 RS χρειάζεται μόλις 3,3 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 km/h και 10,9 δευτερόλεπτα για το 0-200 km/h, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 322 km/h. Η μετάδοση γίνεται μόνο στους πίσω τροχούς μέσω ενός ανανεωμένου 7-τάυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK και ενός νέου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης με torque vectoring.
Η καμπίνα είναι αντίστοιχη αγωνιστικού αυτοκινήτου με σπορ τριάκτινο τιμόνι επενδυμένο με Alcantara, γυμνό roll-cage στο χρώμα του αμαξώματος, λευκό στροφόμετρο και απουσία κάθε περιττού στοιχείου, συμπεριλαμβανομένου και των εσωτερικών χειρολαβών στις πόρτες (ένα κόκκινο κορδόνι είναι αρκετό).
Όλα τα παραπάνω φυσικά μεταφράζονται σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά έτσι όπως μια 911 GT3 RS να προσφέρει. Και βεβαίως είναι το Nürburgring, όπου η νέα “πιστιάρα” Porsche γυρίζει σε μόλις 7 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα, χρόνος που κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο!

Διαβάστε ακόμη: