Το Citroen C5 Aircross έχει ανάρτηση στην ανάρτηση

Η αποκάλυψη του νέου μεσαίου SUV  των Γάλλων γίνεται σε κινεζικό έδαφος και μας δείχνει ότι στη Citroen συνεχίζουν το τολμηρό “μοντέλο Cactus” και στο αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί δίπλα σε προτάσεις όπως το Peugeot 3008.

Το νέο Citroen C5 Aircross ακολουθεί την τελευταία σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, με διπλά σετ φώτων στο καπό εκ των οποίων τα ψηλότερα LED ημέρας. Οι όμορφες σχεδιαστικές λεπτομέρειες συνεχίζονται και σε άλλα σημεία, όπως χαμηλά στα μαρσπιέ όπου βρίσκουμε τα γνώριμα και από τα C4 Cactus και C3 “Airbumps”. Τμήματα πλαστικού δηλαδή με θήλακες αέρα που προστατεύουν σε μικροεπαφές.


Το C5 Aircross έχει ένα αρκετά δυναμικό παρουσιαστικό με ξεχωριστό στυλ και βεβαίως άφθονη τεχνολογία. Βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου PSA, θα διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης ισχύος 165 και 200 ίππων, αλλά και μια plug-in υβριδική έκδοση με ηλεκτρική τετρακίνηση e-AWD και συνδυαστική ισχύ 300 ίππων. Αυτά όσον αφορά το λανσάρισμα του στην κινεζική αγορά -όπου και γίνονται αυτές τις ημέρες τα αποκαλυπτήρια- ενώ στην Ευρώπη δεν αποκλείεται να δούμε κινητήρες που κινούν και το Peugeot 3008.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Citroen C5 Aircross προκαλεί η νέα τεχνολογία ανάρτησης με την ονομασία Progressive Hydraulic Cushions. Πρόκειται για ένα σύστημα που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως ο συνεχιστής της υδροπνευματικής ανάρτησης της εταιρίας. Χρησιμοποιεί διπλά σετ από αμορτισέρ, εκ των οποίων τα δευτερεύοντα έχουν το ρόλο των κλασικών bump stops και παρέχουν ακόμη πιο υψηλή άνεση και βεβαίως κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Από πίσω, τα φώτα Citroen C5 Aircross θυμίζουν το μικρό C3.

Κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό του C5 Aircross που θα το λέγαμε και μεγάλο C4 Cactus.

Το Citroen C5 Aircross αποκαλύφθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης.