Με ανατρεπτικό design, νέας γενιάς i-Cockpit και κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, το Peugeot 3008 επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο. Η παγκόσμια πρεμιέρα θα γίνει στο σαλόνι του Παρισιού και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν αμέσως μετά.
|
Το νέο Peugeot 3008 έχει ξεχωριστή σχεδίαση. |
Το εντελώς νέο Peugeot 3008 διακρίνεται για τη σύγχρονη και ενδιαφέρουσα σχεδίαση του. Είναι βεβαίως ένα μοντέλο της κατηγορίας των SUV, ενώ λανσάρει για πρώτη φορά και το νέας γενιάς i-Cockpit με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και υψηλής ανάλυσης γραφικά.
|
Το νέο 3008 λανσάρει τη νέα γενιά i-Cockpit. |
Το νέο 3008 έχει μήκος 4,45 μέτρα και ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 22 εκατοστά, αριθμοί που το τοποθετούν στον πυρήνα της κατηγορίας του. Σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι κατά 8 εκ. μακρύτερο αλλά και με μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2.675 χλστ. (+62), με άμεσο όφελος για τους χώρους και τους επιβάτες. Σημαντικά αυξημένος είναι και ο χώρος φόρτωσης κατά 90 λίτρα, φτάνοντας συνολικά στα 520 λίτρα ή στα 1.580 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η πίσω σειρά καθισμάτων.
Όπως και το σημερινό Peugeot 3008, το νέο μοντέλο δεν είναι τετρακίνητο. Το νέο 3008 χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου Advanced Grip Control με πέντε προγράμματα (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) και σε συνδυασμό με τα ελαστικά M+S (Mud & Snow) και το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC) παρέχει αυξημένες ικανότητες σε δύσκολα τερέν. Βέβαια ταυτόχρονα είναι σε θέση να παρέχει μια πληθώρα ανέσεων, όπως μασάζ στα εμπρός καθίσματα και υψηλή πιστότητα ήχου από το Premium FOCAL Hi-Fi. Στον τομέα της ασφάλειας το νέο 3008 διαθέτει όλες τις τεχνολογίες αιχμής, όπως συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, ανάγνωση σημάτων ορίων ταχύτητας, ενεργό cruise control και έλεγχο τυφλής γωνίας των εξωτερικών καθρεπτών. Ιδιαίτερα χρήσιμο εντός πόλεως θα είναι και το Visio Park, με περιμετρικό έλεγχο σε γωνία 360°.
Βασισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα EMP2, που διασφαλίζει μειωμένο απόβαρο έως 100 κιλά, το νέο Peugeot 3008 θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Βασικός βενζινοκινητήρας είναι ο 1.2lt PureTech 130 S&S με 6άρι μηχανικό ή 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ σε βενζίνη θα υπάρχει και ο 1.6lt THP 165 S&S με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Σε diesel η γκάμα ξεκινάει από τα 1.600 κ.εκ. με τους 1.6lt BlueHDi 100 S&S και BlueHDi 120 S&S με 6άρι μηχανικό ή 6άρι αυτόματο κιβώτιο και συνεχίζεται στους 2.0lt BlueHDi 150 S&S με 6άρι μηχανικό και 2.0lt BlueHDi 180 S&S με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του νέου
Peugeot 3008 έχει προγραμματισθεί για το σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς.
|
Το μήκος του νέου Peugeot 3008 είναι κατά 8 εκ. μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. |
|
Το νέο Peugeot 3008 έρχεται στο τέλος του έτους με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. |
|
Το νέο 3008 θα είναι και αυτό αποκλειστικά με κίνηση εμπρός και ελαστικά M+S. |
|
Το εντελώς νέο 3008 έχει μαύρες λεπτομέρειες σε οροφή, κολόνες και πίσω πόρτα. |
|
Ξεχωριστή η θέση του οδηγού που μόνο SUV δε θυμίζει. |