Μετά την 718 Spider, η Porsche συνεχίζει το downsizing με τη Macan να γίνεται το δεύτερο μοντέλο της μάρκας με 2-λιτρο turbo κινητήρα.
Η νέα έκδοση της Macan (διαβάστε της δοκιμή της Macan S Diesel) αποδίδει 252 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., 370Nm στις 1.600 σ.α.λ. και συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 7 σχέσεων ως στάνταρ. Έχουμε να κάνουμε σαφώς με ένα σπορ SUV, καθώς το 0-100 km/h γίνεται σε 6,7 δευτ. ή 6,5 δευτ. με το πακέτο Sport Chrono. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 229 km/h, ενώ η Porsche ανακοινώνει μέση κατανάλωση 7,2-7,4 lt/100km.
Ο νέος 2-λιτρος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας λειτουργεί με πίεση υπερπλήρωσης έως 2 bar, ψύξη αέρα πλήρωσης, άμεσο ψεκασμό βενζίνης και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Το σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM (Porsche Traction Management) διατίθεται ως στάνταρ, ενώ προαιρετικά διατίθεται ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος και σκληρότητα αερανάρτηση. Με βάρος στα 1.770kg, η Macan είναι το ελαφρύτερο SUV της Porsche.
Οπτικά, η δίλιτρη Macan διαφέρει μόνο στις μαύρες διακοσμητικές λωρίδες στα παράθυρα, στις μαύρες δαγκάνες των φρένων, στις διαφορετικής σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών, καθώς και στις δύο μονές εξατμίσεις. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση 8 σημείων, επενδύσεις από Alcantara, το τελευταίας γενιάς σύστημα διαχείρισης επικοινωνιών (PCM), σύστημα προειδοποίησης για απόκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πέμπτη πόρτα.
Η δίλιτρη turbo Porsche Macan θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα τον Ιούνιο.