Το Renault Kadjar βάζει τους Γάλλους στην καρδιά των SUV

Επιτέλους το μεσαίο SUV της Renault είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για τις εκδόσεις του αλλά και τις τιμές. Το Renault Kadjar μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία, φέρνει μαζί του ποιότητα και άνεση, ενώ πρακτικά τοποθετείται απέναντι στο αδελφό Nissan Qashqai.
Το Renault Kadjar βάζει τους Γάλλους στην καρδιά των SUV.

Η είσοδος της Renault στην κατηγορία γίνεται με το ολοκαίνουριο Kadjar, ένα αυτοκίνητο που γνωρίζαμε την άφιξη του εδώ και καιρό, ωστόσο τώρα έφτασε η ώρα της αλήθειας.

Οι Γάλλοι χαρακτηρίζουν το Kadjar ως το μεγάλο αδελφό του Captur και όχι άδικα αφού τα δύο μοντέλα μοιράζονται αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Ωστόσο, οι πιο προσεκτικοί θα παρατηρήσουν και κάποιες αναλογίες που φέρνουν στο μυαλό την εικόνα ενός… γαλλικού Qashqai, κάτι βεβαίως που είναι απόλυτα φυσιολογικό αν λάβουμε υπόψη μας τη στενή συνεργασία μεταξύ Renault και Nissan και τη χρήση της κοινής τους πλατφόρμας.

Με συμπαγείς διαστάσεις (4,45μ. μήκος & 1,84μ. πλάτος) και χαμηλό ύψος (1,60μ.), το Kadjar έχει μια δυναμική εμφάνιση, κλασσική “SUVισια” θα λέγαμε, με καλή απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.) και ικανή τετρακίνηση για όσους θα κάνουν τη χρήση που αρμόζει στο γαλλικό μοντέλο. Μάλιστα οι τετρακίνητες εκδόσεις προσφέρουν τρεις επιλογές: 2WD, 4WDAuto και 4WDLock.

Από το λανσάρισμα το Renault Kadjar διατίθεται με τρεις επιλογές κινητήρα. Τον 1.200άρη turbo βενζίνης Energy TCe με 130 ίππους και δύο diesel στα 1,5 και 1,6 lt με ισχύ 110 και 130 ίππων αντίστοιχα. Ο 1.500άρης diesel (Energy dCi 110) μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, ενώ αν ζητάτε τετρακίνηση ο 1.6 diesel (Energy dCi 130) αποτελεί μονόδρομος και μάλιστα αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Energy dCi 110 τοποθετεί το Kadjar στην κορυφή της κατηγορίας σε επίπεδο οικονομίας και εκπομπών ρύπων με 99g CO2/km και 3,8 lt/100km μέσης κατανάλωσης. Από την άλλη ο 1600άρης είναι και ο κορυφαίος της σειράς όσον αφορά στις επιδόσεις, αφού με 320 Nm ροπής, το 80% της οποίας διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ., θα προσφέρει ζωντάνια και δυναμικότητα. Πρόκειται για το ίδιο μηχανικό σύνολο που είχαμε οδηγήσει και στο Nissan Qashqai και μας είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις.

Τυπική εικόνα Renault στο εσωτερικό, με προσεγμένη ποιότητα και την κλασσική κάρτα-κλειδί.

Σχεδιαστικά το Kadjar είναι αθλητικό και μυώδες, κάτι το οποίο δε συναντούμε σε πολλά SUV. Έχει ρέουσες γραμμές και όμορφα σχεδιασμένες λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα που δημιουργούν ένα φωτεινό πέρασμα σχήματος “C”. Στο εσωτερικό του βλέπουμε την ίδια ποιοτική και μοντέρνα εικόνα που συναντούμε σε όλα τα σύγχρονα Renault, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πολυμέσων R-Link 2. Το τελευταίο διαθέτει διάφορα προηγμένα συστήματα όπως αναγνώριση φωνής, σύστημα πλοήγησης με χάρτες TomTom, Bluetooth και διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες που ενισχύουν τη συνολική εμπειρία. Κατά τα άλλα η εικόνα είναι τυπική Renault, με εξαιρετικό φινίρισμα, έναν όμορφο πίνακα οργάνων, λεπτομέρειες σε χρώμιο και την κλασσική κάρτα-κλειδί.

Με πλούσιο εξοπλισμό και τρεις διαθέσιμους κινητήρες, το Renault Kadjar είναι διαθέσιμο πλέον και στην Ελλάδα.

Ο εξοπλισμός του Renault Kadjar περιλαμβάνει και όλα τα τελευταία συστήματα ασφαλείας, όπως αυτόματο φρενάρισμα (AEBS), προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, προειδοποίηση τυφλής γωνίας, αυτόματο παρκάρισμα (Easy Park Assist), κάμερα οπισθοπορείας, αναγνώριση πινακίδων ορίων ταχύτητας και cruise control με speed limiter.

Η τιμή της δημοφιλέστερης έκδοσης με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi 110, ξεκινά από τις 22.340 ευρώ, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα ανακοινωθούν επισήμως και οι τιμές για τους υπόλοιπους κινητήρες της γκάμας του μοντέλου.