Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα η Volvo Cars, 6 στους 10 ανθρώπους παγκοσμίως θέλουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε υπαίθριες δραστηριότητες, με την πεζοπορία, το τρέξιμο και την ποδηλασία να βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεών τους, αλλά οι περισσότεροι (68%) δυσκολεύονται να θέσουν ως προτεραιότητα το χόμπι τους, αφού η δουλειά καταλαμβάνει τον μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους.
Απαντώντας σε αυτά τα ευρήματα της έρευνας, η Volvo Cars βασιζόμενη στα μηνύματα του δημοφιλούς Βρετανού φιλοσόφου Άλαν Γουάτς, ξεκίνησε την καμπάνια του V90 Cross Country ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και πάλι το πάθος και τις περιπέτειες που άλλοτε αγαπούσαν.