Το Volvo XC90 σβήνει τον ανταγωνισμό από το χάρτη…

Πόση επιτυχία μπορεί να έχει ένα μεγάλο πολυτελές SUV στην Ελλάδα της κρίσης; Κι όμως υπάρχουν αυτοί που σε χαλεπούς καιρούς αγοράζουν. Τι αγοράζουν; Σχεδόν ένας στους δύο που θα επιλέξουν ένα μεγάλο SUV παίρνει το Volvo XC90, συνολικά 113 άνθρωποι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016.
Δημοφιλέστερο πολυτελές SUV στην Ελλάδα είναι το Volvo XC90.
Πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία για τους ανθρώπους της Volvo. Με το XC90 κατάφεραν και διείσδυσαν επιθετικά στα πολυτελή μεγάλα SUV και πήραν σχεδόν τη μισή πίτα από άξιους αντιπάλους όπως τα BMW X5, Audi Q7 και Mercedes-Benz GLE. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2016, στην ελληνική αγορά πουλήθηκαν 113 Volvo XC90. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μερίδιο αγοράς 44,3% για το XC90, σε μία κατηγορία που, παρά τις όχι ευοίωνες προβλέψεις, έχει καταγράψει από την αρχή της χρονιάς 255 πωλήσεις.
Για την ιστορία, το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία την ίδια χρονική περίοδο, ήταν η BMW X5 με 39 πωλήσεις, ενώ ακολούθησαν τα Mercedes-Benz GLE (33), Range Rover (20), Audi Q7 (12), BMW X6 (10) και Jeep Grand Cherokee (6).