Η Toyota ανακοίνωσε ένα νέο κινητήρα για τη GR Supra, στα 2,0 λίτρα turbo με 258 ίππους που θα τοποθετηθεί και στη βάση της γκάμας. Η διαθεσιμότητα θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Μάρτιο.

Ένα χρόνο μετά την επανεμφάνιση του ονόματος Supra, η Toyota ανακοινώνει την πρώτη επέκταση της γκάμας προς τα κάτω. Ο λόγος για το νέο 2-λιτρο turbo κινητήρα που θα αποτελέσει και τη “βασική” επιλογή σε αντίθεση με τον πιο ισχυρό 3-λιτρο 6-κύλινδρο, επίσης με turbo κινητήρα. Στόχος βεβαίως είναι η 2-λιτρη GR Supra να κερδίσει ακόμη μεγαλύτερο κοινό, αφού αναμένεται να αποτελέσει και την οικονομικότερη επιλογή στη γκάμα του μοντέλου.

Toyota GR Supra

Νέος 2-λιτρος turbo κινητήρας στη Supra

Ο νέος 4-κύλινδρος σε σειρά 2-λιτρος κινητήρας χρησιμοποιεί μονό υπερτροφοδότη twin-scroll και συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων της ZF. Η μέγιστη ισχύς του είναι 258 ίππου, με τη ροπή να φτάνει στα 400 Nm. Στην πράξη η “μικρή” Supra κάνει το 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 156-172 g/km (κατά WLTP).

Toyota GR Supra

Το μικρότερο μέγεθος και το χαμηλότερο βάρος του νέου κινητήρα πέρα από τη μικρότερη ισχύ έχουν και νέα πλεονεκτήματα. Στην πράξη η entry-level GR Supra είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερη από την 3-λιτρη εκδοχή της. Επειδή ο κινητήρας είναι πιο συμπαγής, τοποθετείται πιο κοντά στο κέντρο του οχήματος, πετυχαίνοντας και πάλι την τέλεια αναλογία βάρους 50:50, προς σημαντικό όφελος της οδικής συμπεριφοράς.

Εξοπλισμός

Στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού, η 2-λιτρη GR Supra θα διαθέτει στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηχοσύστημα με οθόνη 8,8 ιντσών, σπορ καθίσματα και επενδύσεις οροφής σε Alcantara. Το πακέτο “Toyota Supra Safety” θα είναι επίσης διαθέσιμο περιλαμβάνοντας συστήματα ασφαλείας με αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων επίσης με αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα εποπτείας λωρίδας κυκλοφορίας με υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, αναγνώριση οδικών σημάτων και άλλα.

Επιπρόσθετα θα διατίθενται πακέτα “Connect” και “Sport”, με το τελευταίο να περιλαμβάνει ενεργό διαφορικό, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αναβαθμισμένα φρένα. Για τους πιο απαιτητικούς, θα υπάρχει και το πακέτο “Premium” με head-up display, ηχοσύστημα 12 ηχείων της JBL, ασύρματη φόρτιση smartphone, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα κ.α.

Ωστόσο, ενδιαφέρον έχει μια περιορισμένη έκδοση με την ονομασία “Fuji Speedway”, η οποία και θα διατεθεί στην Ευρώπη σε μόλις 200 αυτοκίνητα, αποκλειστικά με τον 2-λιτρο κινητήρα. Η έκδοση αυτή θα ξεχωρίζει από το λευκό μεταλλικό χρώμα αμαξώματος, τις μαύρες ματ ζάντες 19 ιντσών και τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών. Στο εσωτερικό υπάρχουν λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και επενδύσεις Alcantara σε μαύρο και κόκκινο, τα επίσημα αγωνιστικά χρώματα της TOYOTA GAZOO Racing.