Η Volkswagen διευρύνει τη γκάμα των SUV της προς τα κάτω και αποκαλύπτει το T-Cross. Αυτός είναι ο μικρός αδελφός του T-Roc (που οδηγήσαμε εδώ) και πρακτικά αποτελεί την crossover “μετατροπή” του Polo. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα -για μια ακόμη φορά- ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες στηρίζουν πανηγυρικά τα SUV, αφού πλέον ο κόσμος ζητά αυτού του είδους τα μοντέλα. Αυτό είναι το τέταρτο SUV της VW, μαζί με τα T-Roc, Tiguan και Touareg, ενώ η εταιρία ανακοινώνει πως έως το 2020 ο αριθμός των SUV της θα αυξηθεί στα 12.
Βασισμένο στο Polo
Το T-Cross “πατάει” στην πλατφόρμα MQB A0 και πρακτικά είναι ένα υπερυψωμένο και επανασχεδιασμένο Polo. Αυτό φαίνεται τόσο από το μέγεθος του αυτοκινήτου (μήκος 4,10 μ. και μεταξόνιο 2,56 μ.), όσο και από πολλά στοιχεία τεχνολογικά αλλά και εντός της καμπίνας. Το Volkswagen T-Cross τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως τα Nissan Juke, Renault Captur, Hyundai Kona και βεβαίως το “αδελφό” Seat Arona. Μάλιστα, όπως και στο Arona, ο χώρος φόρτωσης είναι αρκετά γενναιόδωρος, στα 385-455 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω συρόμενων καθισμάτων.
1000άρι T-Cross με 95 ίππους στη βασική έκδοση
Η υιοθέτηση του 3-κύλινδρου 1.0 TSI με 95 ή 115 ίππους είναι χωρίς αμφιβολία σοφή επιλογή για τους Γερμανούς, αφού ο κινητήρας είναι ικανός και θα καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης εντός ή εκτός πόλης. Ταυτόχρονα είναι και οικονομικός. Όσοι ζητάνε κάτι παραπάνω, διαθέσιμος θα είναι και ο ισχυρότερος 1.5 TSI Με 150 ίππους, ενώ σε diesel ο 1.6 TDI με 95 ίππους είναι μονόδρομος. Διαθέσιμο θα είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ τετρακίνηση δε διατίθεται σε καμία έκδοση. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp.