Νέα Alfa Romeo Giulia Veloce με βενζίνη, τετρακίνηση και 280 ίππους

Η νέα έκδοση Veloce βάζει δυναμικά την Alfa Romeo Giulia και στους βενζινοκινητήρες, όπου μέχρι τώρα είχε μόνο την κορυφαία Quadrifoglio με τους 510 ίππους. Η Giulia Veloce που θα δούμε στην έκθεση του Παρισιού, είναι τετρακίνητη και κινείται από έναν 2-λιτρο κινητήρα βενζίνης με turbo και 280 ίππους, οπότε και πάλι… βασική δε τη λες!

Με 280 ίππους η “μικρή” βενζινοκίνητη Giulia…

Η Alfa Romeo Giulia Veloce θα διατίθεται και με κινητήρα diesel 2.2 lt, ισχύος 210 ίππων, ενώ και οι δύο εκδόσεις Veloce συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και ένα νέο σύστημα τετρακίνησης Q4.


Η ονομασία Veloce είναι ένα ένδοξο όνομα στη γκάμα της Alfa Romeo και συνώνυμο της παράδοσης της. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956 στη Giulietta και από τότε συνοδεύει τις πιο σπορ και πρωτότυπες εκδόσεις της μάρκας. Έτσι η Giulia Veloce δε θα μπορούσε παρά να είναι ένα δυναμικό μοντέλο γι αυτούς που επιθυμούν ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο, με πλούσιο περιεχόμενο και ιδιαίτερη προσωπικότητα.
Ιδιαίτερα σπορ η εσωτερική εικόνα της Giulia Veloce.

Σχεδιαστικά η νέα Alfa Romeo Giulia Veloce ξεχωρίζει από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τις προαιρετικές ζάντες 19 ιντσών. Στην καμπίνα, η σπορ αίσθηση της Veloce ενισχύεται από τα νέα μαύρα δερμάτινα σπορ καθίσματα, καθώς και τα αλουμίνια ένθετα στο ταμπλό, στο κεντρικό τούνελ και στα πάνελ των θυρών. Ο βασικός εξοπλισμό της περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, το σύστημα Alfa DNA, το infotainment Connect 6.5″, καθώς και πληθώρα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας.

Κατάμαυρος διάκοσμος, με δέρμα και σπορ καθίσματα.

Πρεμιέρα βεβαίως κάνει ο νέος 2-λιτρος κινητήρας βενζίνης, που κινεί τη μια από τις δύο εκδόσεις της Giulia Veloce. Πρόκειται για έναν αλουμινένιο 4-κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 280 ίππους στις 5.250 rpm και μέγιστη ροπή 400Nm στις 2.250 rpm. Εκτός από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα χρονισμού MultiAir για την διαχείριση των βαλβίδων, στη συγκεκριμένη έκδοση του κινητήρα περιλαμβάνεται και ένα σύστημα υπερσυμπιεστή “2-in-1” και άμεσο ψεκασμό με σύστημα υψηλής πίεσης που φτάνει τα 200 bar. Τα παραπάνω καταφέρνουν να προσφέρουν μια ιδιαίτερα άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα, καθώς και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Η δεύτερη επιλογή στη Giulia Veloce είναι ο νέος diesel 2,2 λίτρων με μέγιστη ισχύ 210 ίππων και ροπή 470 Nm στις 1.750 rpm. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός είναι ο πρώτος κινητήρας diesel στην ιστορία της Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί πλήρως από αλουμίνιο. Υιοθετεί την τελευταία γενιά του συστήματος MultiJet II, εξασφαλίζοντας άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

Νέες και οι 5-άκτινες ζάντες 19 ιντσών στη Giulia Veloce.

Στην παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Giulia Veloce, η Alfa Romeo παρουσιάζει και το νέο σύστημα τετρακίνησης Q4. Η αρχιτεκτονική του συστήματος περιλαμβάνει ένα ενεργό σώμα μεταφοράς και εμπρός διαφορικό που ενσωματώνουν τις ειδικές τεχνικές προδιαγραφές της Alfa Romeo, προκειμένου η υψηλή ροπή του κινητήρα να μεταφερθεί άμεσα μέσα από μια ιδιαίτερα συμπαγή και ελαφριά κατασκευή (το συνολικό βάρος αυξήθηκε κατά μόλις 60kg). Το σώμα μεταφοράς χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ο οποίος -ανάλογα και με το πρόγραμμα του Alfa DNA- μεταφέρει τη ροπή εξαιρετικά γρήγορα αναλογικά και στους δύο άξονες.

Σε κανονικές συνθήκες η Giulia Veloce Q4 συμπεριφέρεται ως πισωκίνητο με τη ροπή του κινητήρα να μεταδίδεται 100% στους πίσω τροχούς. Όταν φτάνει στα όρια απώλειας της πρόσφυσης, το σύστημα μεταφέρει έως το 60% της ροπής στους μπροστινούς τροχούς σε πραγματικό χρόνο. Προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα στην αναδιανομή της ροπής, το σύστημα εκμεταλλεύεται την υψηλή μηχανική ολίσθηση (διαφορά ταχύτητας) μεταξύ των δύο αξόνων που φτάνει μέχρι και 2,5%. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντικότητα μέσα στις στροφές.
Το σύστημα Q4 στη νέα Alfa Romeo Giulia Veloce, σύμφωνα με τους δημιουργούς του παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης εξασφαλίζοντας παράλληλα, τη χαμηλή κατανάλωση, την άμεση ανταπόκριση και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο.
Περισσότερα για τη νέα έκδοση της δημοφιλούς Giulia, μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της στο τέλος του μήνα.
Με πιο δυναμική εμφάνιση και τετρακίνιση Q4, η Giulia Veloce έρχεται σε δύο νέες γεύσεις, βενζίνη και πετρέλαιο.