Ακριβώς πριν ένα χρόνο η BYD ξεκίνησε την πορεία της στην ελληνική αγορά, μπαίνοντας δυναμικά στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με τα ATTO 3, SEAL και SEAL U.
Ένα χρόνο μετά και η εταιρία αριθμεί αρκετά καταστήματα στη χώρα μας, ενώ σκοπεύει να πολλαπλασιάσει τα σημεία πώλησης σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Η επιθετική τιμολογιακή πολιτική της Sfakianakis Group, τα ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και η υψηλή τεχνολογία που διαθέτουν, την καθιέρωσαν μέσα σε μόλις μερικούς μήνες στην κορυφή των πωλήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κατέχοντας το 22% της αγοράς (ακολουθεί η Tesla με 19,3%).
Σήμερα η BYD κατέχει ένα σεβαστό μερίδιο αγοράς, κοιτάζοντας στα ίσια ακόμη και παραδοσιακές μάρκες οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η γκάμα των μοντέλων πλέον έχει μπλουτισθεί και το Dolphin, ένα προσιτό μικρομεσαίο με 200+ ίππους και τιμή από 20.000 ευρώ (με την κρατική επιδότηση), ενώ στο τέλος του 2024 ήρθε και το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της εταιρίας στην Ευρώπη, το SEAL U DM-i. Το 2025 η μάρκα ξεκινάει την επίθεση της σε δύο ακόμη κατηγορίες, στα B-SUV με το ολοκαίνουριο ATTO 2 αλλά και στα πολυτελή ηλεκτρικά SUV με το SEALION 7. Σύντομα θα δούμε και ένα mini αυτοκίνητο πόλης, που θα τοποθετηθεί κάτω από το Dolphin.