1.000.000 αυτοκίνητα Dacia με LPG

Το απίστευτο ορόσημο των 1 εκατομμυρίου αυτοκινήτων έφτασαν τα μοντέλα Dacia με κινητήρες διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG.

Η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τα Sandero Streetway & Stepway, Duster και Jogger με τον επιτυχημένο 1000άρη ECO-G 100, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια έχει αποδειχθεί και δημοφιλής αλλά και αξιόπιστη επιλογή! Μάλιστα η Dacia είναι ο ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά LPG, με μερίδιο που έφτασε το 67%, στο τέλος του Ιουλίου του 2024, νούμερο που φανερώνει ότι σχεδόν το 40% των πελατών της μάρκας επέλεξε μοντέλα διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG).

Το LPG ωστόσο δεν είναι καινούρια ιστορία για τη μάρκα, αφού προσφέρει μοντέλα με εργοστασιακά τοποθετημένο σύστημα LPG από το 2010. Πρόσφατα οι πωλήσεις των μοντέλων με LPG έφτασαν το νούμερο-ορόσημο του 1.000.000 οχημάτων (σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται συνολικά). Το σύστημα διπλού καυσίμου, το οποίο μετονομάστηκε σε «ECO-G 100» το 2020, παρέχει ροπή έως και 170Nm  από τις 2.000σ.α.λ. και η ευελιξία του προσφέρει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων.

Σημαντικό είναι πως ο κινητήρας αυτός είναι πιο αποδοτικός όταν λειτουργεί με LPG, συγκριτικά με τη βενζίνη, με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπής. Συν τα τεράστια οικονομικά οφέλη που προσφέρει το υγραέριο (LPG) ως καύσιμο, αφού η τιμή του είναι περίπου στο μισό από τη βενζίνη. Η Dacia δοκιμάζει και τελειοποιεί εδώ και 14 χρόνια, την τεχνολογία του κινητήριου συνόλου ECO-G 100. Το σύστημα αυτό είναι εργοστασιακά τοποθετημένο στα συγκεκριμένα μοντέλα, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Και είναι τόσο αποδοτικό και αξιόπιστο, όσο ένας βενζινοκινητήρας.

Το ρεζερβουάρ στα μοντέλα Dacia με LPG βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν “κλέβει” χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτμπαγκάζ. Τα μοντέλα υγραερίου διαθέτουν τις ίδιες εγγυήσεις, όπως κάθε άλλο όχημα στη γκάμα της μάρκας, με θερμικούς κινητήρες. Συν το γεγονός ότι οι λειτουργίες του LPG είναι ενσωματωμένες πλήρως στις λειτουργίες των αυτοκινήτων, με ενδείξεις εντός του πίνακα οργάνων και διακόπτη εναλλαγής καυσίμου, εφόσον ο οδηγός το επιθυμεί. Το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο. Όσο για τις αυτονομίες, με τις δύο δεξαμενές γεμάτες (βενζίνη και LPG), το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ που φτάνει και μέχρι τα 1.500 km, ανάλογα πάντα το μοντέλο.

Δες τη video-δοκιμή του Dacia Jogger LPG