Με αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού και μοναδικά στοιχεία σε επίπεδο σχεδιασμού, η νέα Mustang Mach 1 προσφέρεται με τον 5.0L V8 κινητήρα της Ford ισχύος 460 ίππων!

Η νέα Mustang Mach 1 είναι η πιο οδηγοκεντρική έκδοση παραγωγής του εμβληματικού σπορ μοντέλου της Ford. Κάτω από το καπό έχει μία τροποποιημένη έκδοση του 5λιτρου, αλουμινένιου V8 βενζινοκινητήρα. Με φιλτροχωάνη ανοιχτού τύπου, πολλαπλή εξαγωγής και πεταλούδα 87 mm από την Mustang Shelby GT350 (διατίθεται στη Β. Αμερική), αυξάνεται η ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 460 ίππων στις 7.500 σ.α.λ και η ροπή 529 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Την ίδια στιγμή η βελτιωμένη αναπνοή του V8 λειτουργεί σε συνεργασία με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα για καλύτερη ευστροφία. Η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 7.500 σ.α.λ.

Ford Mustang Mach 1Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, το οποίο προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού. Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα.

Η Mustang Mach 1 διατίθεται στην Ελλάδα με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και έχει διαφοροποιημένες ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο, ενώ ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.

Οι διαφοροποιήσεις δε σταματούν!

Η Mustang Mach 1 διαθέτει και μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών. Τόσο για πραγματικά οφέλη σε απόδοση αλλά και ως φόρος τιμής στο σχεδιασμό των Mustang των προηγούμενων γενιών. Το νέο εμπρός μέρος περιλαμβάνει διαφορετική γρίλια δύο τμημάτων, νέο splitter και κάτω γρίλια. Επίσης πλευρικοί αεραγωγοί συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος.

Η έκδοση αυτή παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT, αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος (ίδιος με τη Shelby GT500) και αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα. Το splitter έχει σχεδιαστεί για αυξημένη κάθετη δύναμη και καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ η πίσω αεροτομή έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.

Ford Mustang Mach 1Η ρυθμιζόμενη μαγνητοροϊκή ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα  και πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς. Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης (που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500), συμβάλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang στην Ευρώπη. Τέλος, οι ζάντες αλουμινίου στη Mach 1 είναι 5-μπρατσες 19 ιντσών, με μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω. Συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4.

Η Ford Mustang Mach 1 διατίθεται μόνο ως Fastback και με 10άρι αυτόματο κιβώτιο στην τιμή των 81.768 ευρώ.