Ford Puma Gen-E: Ηλεκτρικό, πρακτικό και σπορ!

Με αυτονομία έως 523 χιλιόμετρα, γρήγορη φόρτιση και σπορ ρύθμιση, το νέο Puma Gen-E δεν κάνει απλώς τα πρώτα του βήματα στην ηλεκτροκίνηση — τα κάνει με φόρα.

Η Ford επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα των ηλεκτρικών της με το νέο Puma Gen-E, ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover που έρχεται να φέρει την τεχνολογία πιο κοντά στην καθημερινότητα. Δεν πρόκειται για μια απλή μετατροπή του γνωστού Puma, αλλά για ένα πλήρως προσαρμοσμένο μοντέλο με ξεκάθαρο χαρακτήρα, στιβαρή τεχνολογική βάση και ευχάριστη σπορ διάθεση.

Με μπαταρία 43 kWh, το Puma Gen-E προσφέρει αυτονομία έως 523 χλμ. στην πόλη και 376 χλμ. σε μικτές συνθήκες. Ταυτόχρονα υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC έως 100 kW, επιτρέποντας γέμισμα 10-80% σε μόλις 23 λεπτά — χρόνος που ταιριάζει σε πραγματικές, καθημερινές ανάγκες. Αξιοσημείωτο και το μέσο ενεργειακό αποτύπωμα, που περιορίζεται στα 13,1 kWh/100 χλμ., επιβεβαιώνοντας τη συνολική αποδοτικότητα του συνόλου.

Η Ford επέλεξε να διατηρήσει το σπορ DNA του Puma και στο Gen-E, με ρυθμίσεις στο σασί που παραπέμπουν στο ST, διατηρώντας την οδική συμπεριφορά ζωντανή αλλά και άνετη. Η θέση οδήγησης, το τιμόνι και η απόκριση της ανάρτησης δεν θυμίζουν κλασικό EV — και αυτό είναι στα θετικά του μοντέλου.

Χρηστικότητα, εξοπλισμός και λογική τιμή

Χώροι και εξοπλισμός ανήκουν ξεκάθαρα σε μεγαλύτερη κατηγορία: 574 λίτρα πορτμπαγκάζ, με την πρωτοποριακή λύση του GigaBox στον πίσω χώρο αποσκευών, frunk 43 λίτρων μπροστά και πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός με ψηφιακό πίνακα 12,8’’, οθόνη αφής SYNC 4 στις 12’’, και premium ηχοσύστημα B&O.

Η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 29.906 ευρώ, ενώ προσφέρονται ιδιαίτερα ελκυστικά χρηματοδοτικά και μισθωτικά προγράμματα με δόσεις από 250 ευρώ. Το δε 8ετές εργοστασιακό πρόγραμμα εγγύησης Ford Protect είναι πλήρως μεταβιβάσιμο και ενισχύει την αίσθηση ασφάλειας. Το νέο Puma Gen-E έρχεται χωρίς υπερβολές να δηλώσει πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απαραίτητα βαρετή. Με σπορ χαρακτήρα, ρεαλιστική αυτονομία και κορυφαία χρηστικότητα, είναι μια από τις πιο ισορροπημένες προτάσεις της κατηγορίας. Και, σε τελική ανάλυση, ένα από τα πρώτα EV που φαίνονται (και νιώθουν) οδηγοκεντρικά.