Τα αποκαλυπτήρια του νέου Honda Civic Type R στην έκθεση της Γενεύης συνοδεύτηκαν από έναν χρόνο: 7 λεπτά και 50.63 δευτερόλεπτα! Τόσο χρειάζεται το Type R για ένα γύρο στο Nürburgring Nordschleife και επισήμως πλέον είναι το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο παραγωγής, ταχύτερο κατά 4 δευτερόλεπτα από τον μέχρι σήμερα βασιλιά του ‘Ring, Megane R.S. Trophy.
Ο χρόνος αυτός επιτεύχθηκε κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης της δοκιμής προ-παραγωγής, το Μάιο του 2014 με ένα πρωτότυπο εξέλιξης Civic Type R. Αυτό είχε στάνταρ προδιαγραφές κινητήρα, με ανάρτηση, μετάδοση, εξάτμιση, φρένα και το αεροδυναμικό πακέτο του Civic Type R παραγωγής. Η αφαίρεση εξοπλισμού όπως το σύστημα κλιματισμού (A/C), το κάθισμα του συνοδηγού και το ηχοσύστημα αντισταθμίζουν το πρόσθετο βάρος ενός πλήρους κλωβού ασφαλείας, που όπως τονίζει η Honda τοποθετήθηκε για λόγους ασφαλείας και όχι για μεγαλύτερη ακαμψία. Το πρωτότυπο Type R χρησιμοποιούσε ζάντες 19 ιντσών προδιαγραφών παραγωγής με ελαστικά δρόμου 235/35R19 τα οποία είχαν εξελιχθεί σε συνεργασία με μεγάλο Ευρωπαίο κατασκευαστή ελαστικών για το νέο Civic Type R. Ο κύκλος δοκιμών κατά τη διάρκεια του οποίου επιτεύχθηκε το 7:50.63s ήταν μέρος της διαδικασίας εξέλιξης και δοκιμής των ελαστικών.
Η Honda έχει δεσμευτεί για τη συνέχεια αυτού του επιτεύγματος στέλνοντας ένα τελικό Civic Type R παραγωγής στο Nürburgring αργότερα μέσα στη χρονιά, με στόχο ένα πιο επίσημο ρεκόρ γύρου για FWD αυτοκίνητο παραγωγής. Μέχρι τότε μπορούμε να απολαύσουμε το γύρο του πρωτότυπου στο video που ακολουθεί.
Το νέο Civic Type R θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2015.