Η ταχύτερη και πιο “καυτή” Pagani αποτελεί ένα φόρο τιμής στον Benny Caiola, τον πρώτο πελάτη της Pagani και προσωπικό φίλο του Horacio Pagani.
Στο ζουμί της υπόθεσης, η Huayra BC διατηρεί τον V12 Bi-Turbo κινητήρα της Mercedes-AMG , με αυξημένη ισχύ στους 750 ίππους. Νέα, πιο ελαφριά και πιο δυνατή είναι εξάτμιση από τιτάνιο, αλλά και το νέο 7-τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Xtrac. Η BC εξοπλίζεται με ενεργό διαφορικό για καλύτερη μεταφορά της ισχύος στους τροχούς, νέες αναρτήσεις από αεροναυτικό κράμα αλουμινίου -λέγεται πως είναι ότι πιο ελαφρύ ever σε αυτοκίνητο δρόμου- και ημιαξόνια παρμένα από τον κόσμο των αγώνων.
Στο ζουμί της υπόθεσης, η Huayra BC διατηρεί τον V12 Bi-Turbo κινητήρα της Mercedes-AMG , με αυξημένη ισχύ στους 750 ίππους. Νέα, πιο ελαφριά και πιο δυνατή είναι εξάτμιση από τιτάνιο, αλλά και το νέο 7-τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Xtrac. Η BC εξοπλίζεται με ενεργό διαφορικό για καλύτερη μεταφορά της ισχύος στους τροχούς, νέες αναρτήσεις από αεροναυτικό κράμα αλουμινίου -λέγεται πως είναι ότι πιο ελαφρύ ever σε αυτοκίνητο δρόμου- και ημιαξόνια παρμένα από τον κόσμο των αγώνων.
Σχεδιαστικά, όλα τα τμήματα έχουν επανασχεδιαστεί για ακόμη καλύτερη αεροδυναμική, ενώ πολύτιμο downforce εξασφαλίζουν τόσο η μεγάλη αεροτομή όσο και ο βαθύς διαχύτης στο δάπεδο. Στην ίδια φιλοσοφία βαδίζουν σχεδιαστικά τόσο τα πλευρικά μαρσπιέ όσο και οι διάφορες μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες. Παραδεισένιο τέλος, είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου, μια ωδή στο suede και στο carbon με κερασάκι το γυμνό επιλογέα ταχυτήτων για ένα καθαρόαιμο motorsport ύφος.