Πόσο κοστίζει η BMW M5 των 600hp στην Ελλάδα;

BMW M5

Η πιο εξελιγμένη και πιο ισχυρή BMW M5 που φτιάχτηκε ποτέ αποδίδει 600 ίππους και είναι τετρακίνητη. Πλέον διατίθεται και στην ελληνική αγορά σε τιμές από 174.900 ευρώ.

Σχεδιαστικά έχει πολλά στοιχεία που χαρίζουν αυτόν τον πρόσθετο δυναμισμό που απαιτεί μια M5 έναντι μιας “αθώας” 5άρας. Έτσι υπάρχουν δυναμικοί προφυλακτήρες, διαφορετική μάσκα, πίσω διαχύτης και βεβαίως τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Οι τροχοί είναι 19 ή 20 ιντσών και συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 275/40 R19 και 285/40 R19 εμπρός-πίσω. Κατασκευαστικά υιοθετεί βεβαίως πολλές λύσεις για μείωση του βάρους της, όπως η οροφή από carbon, σε μια προσπάθεια να μην ξεπεράσει τα 1855 kg. Είναι δηλαδή κατά 90 kg ελαφρύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά και βεβαίως πολύ πιο γρήγορη. Και αυτό είναι καλό!

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 biturbo κινητήρας 4,4 λίτρων, απόδοσης 600 ίππων και 750 Nm ροπής. Για τη μετάδοση φροντίζει ένα αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων M Steptronic, με τρία προγράμματα λειτουργίας: Efficient, Sport, και Sport Plus. Στην πράξη η νέα BMW M5 κάνει το 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και το 0-200 km/h σε 11,1 δευτ. Χρόνοι που άνετα μπορούν να συναγωνιστούν ένα σύγχρονο supercar. Ως γνωστόν, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, ενώ με την αφαίρεση του κόφτη η BMW ισχυρίζεται ότι η νέα M5 θα φτάσει τα 305 km/h.

Διαβάστε ακόμη: Η BMW Μ5 αναδείχτηκε παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Μ xDrive. Το χαρακτηριστικό αυτού -εκτός από την υψηλή τεχνολογία που ενσωματώνει- είναι η δυνατότητα του να “κλειδώνει” τη μετάδοση μόνο στους πίσω τροχούς, στην περίπτωση που ο οδηγός θέλει μια πρόσθετη δόση οδηγικής χαράς. Σε κανονικές συνθήκες η M5 είναι τετρακίνητη και είναι διαθέσιμα δύο προγράμματα “συμπεριφοράς” του συστήματος, Normal και Sport, με το δεύτερο να στέλνει περισσότερη ροπή πίσω. Ωστόσο, όλο το “παιχνίδι” γίνεται με την απενεργοποίηση του DSC και με την επιλογή του προγράμματος 2WD, αφήνοντας έτσι εντελώς ελεύθερο τον εμπρός άξονα μετάδοσης.

BMW M5