Στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου βρέθηκε το 2016 και πάλι η Toyota, με συνολικά 10.439 ταξινομήσεις αυτοκινήτων. Πιο συγκεκριμένα, η μάρκα αναδείχθηκε στη κορυφή των επιβατικών με 9.496 ταξινομήσεις, όγκος που αντιστοιχεί στο 12% της αγοράς και με 943 ταξινομήσεις επαγγελματικών ή ποσοστό 16,8%.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς είπε:
Το 2016 ήταν μια χρονιά με μια μεγέθυνση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου κατά 3,7% σε σχέση με το 2015. Η Toyota Ελλάς και το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της πέτυχαν κι αυτή τη χρονιά αύξηση μεριδίου της μάρκας στο 12,4% κι έτσι ενίσχυσαν περαιτέρω και την ηγετική θέση της Toyota στην ελληνική αγορά. Επιπρόσθετα, τα υβριδικά μας μοντέλα κατακτούν όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών. Τρανή απόδειξη οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων μας (Yaris, Auris, Prius & RAV4) οι οποίες αυξήθηκαν κατά 14,6%, το 2016 έναντι 8,4% του 2015.
Το τελευταίο διάστημα, η γκάμα της Τoyota μεγαλώνει με την προσθήκη του C-HR, ένα μοντέλο που προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C Crossover. Το CH-R βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις Toyota στην Ελλάδα, ενώ μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας κατά την πρώτη γνωριμία μαζί του εδώ.