Η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων

Σύμφωνα με έρευνα η Toyota είναι η “καθαρότερη” μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Γεγονός που οφείλεται στις αυξημένες πωλήσεις υβριδικών μοντέλων που ρίχνουν το μέσο όρο στις εκπομπές CO2.

Toyota CH-R

Η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών. Ο μέσος όρος των εκπομπών CO2 των οχημάτων της μειώνεται κατά 2,7 γρ/χλμ, στα 101,2 γρ/χλμ, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 38% στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών της Tοyota το 2017, φτάνοντας συνολικά τις 406.300 μονάδες. Την ίδια στιγμή, το ποσοστό ηλεκτρικής κίνησης των υβριδικών οχημάτων της αυξήθηκε σημαντικά, φτάνοντας σε ένα πανευρωπαϊκό ποσοστό της τάξης του 50%.

Τι γίνεται στην Ελλάδα;

Στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο. Πιο αναλυτικά, 3.336 έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%. Αναλυτικές λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων αυτών “επί ελληνικού εδάφους”’, αναφέρονται εδώ.

Παράλληλα, όπως αναφέρει η έρευνα της Jato Dynamics, η εστίαση της Toyota στα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και η ευρύτερη στρατηγική στόχευση της εταιρείας, υποδηλώνουν ότι αυτά αποτελούν την καλύτερη εναλλακτική λύση μετακίνησης. Στην ίδια έρευνα αναφέρεται, πως τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων παρουσίασαν άνοδο στις πωλήσεις, καθώς αύξησαν το μερίδιο αγοράς του από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε ο περιορισμένος αριθμός των σημείων ανατροφοδότησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στους αυτοκινητόδρομους.

Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το νέο Tοyοta RAV4

Για την περαιτέρω επίτευξη των στόχων της, η Toyota πρόκειται να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα ΗEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.