Honda CRF1000L Africa Twin

Αν και δε συνηθίζουμε να γράφουμε για μοτοσικλέτες, η νέα Honda CRF 1000L Africa Twin αποκαλύπτεται πλήρως και… ω ναι, έχει την προσοχή μας!

Η Honda ανακοίνωσε τις πρώτες τεχνικές λεπτομέρειες και μαζί έδωσε μια σειρά από φωτογραφίες της νέας Africa Twin, η οποία αναμένεται στις βιτρίνες των καταστημάτων στα τέλη του 2015. Κουβαλώντας ένα βαρύ όνομα με μια ένδοξη ιστορία στους δύο τροχούς, η CRF1000L Africa Twin σχεδιάστηκε από την αρχή ώστε όχι μόνο να σταθεί άξια του ονόματος της αλλά και να προσφέρει έναν εντυπωσιακό συνδυασμό χρηστικότητας, αυτοπεποίθησης και συμπεριφοράς σε άσφαλτο ή χώμα.

Η φιλοσοφία «go anywhere» ξεκινά με τον κινητήρα που πρέπει να διαχειρίζεται όλες τις απαιτήσεις εκτός δρόμου, μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε όλες τις ενδιάμεσες συνθήκες. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 1000cc της νέας Africa Twin αποδίδει 98hp και 98Nm, συγκεντρώνοντας όλη την αγωνιστική εμπειρία της Honda σε αγώνες off road. Οι μηχανικοί επεδίωξαν τρεις βασικούς στόχους που παραπέμπουν στα πλεονεκτήματα της πρώτης XRV750 Africa Twin: off-road επιδόσεις, άνεση touring και καθημερινή ευελιξία. Ένα ατσάλινο ημίδιπλο κλειστό πλαίσιο προσφέρει ισορροπία ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με υψηλές ικανότητες εκτός δρόμου, ευελιξία και αντοχή. Η συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο (όπως η μπαταρία που βρίσκεται στο πίσω τμήμα της κυλινδροκεφαλής) συμβάλει σε ένα χαμηλό κέντρο βάρους. Το ανάποδο πιρούνι μεγάλης διαδρομής της Showa είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και συνοδεύεται από τετραπίστονες δαγκάνες Nissin και δύο πλευστούς κυματοειδείς δίσκους 310mm. Το πίσω αμορτισέρ της Showa έχει υδραυλική ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου. Όπως η CRF450R Rally, έτσι και η CRF1000L Africa Twin χρησιμοποιεί ακτινωτούς τροχούς 21/18-inch, με ελαστικά 90/90-21 και 150/70-18.

Βασισμένη στο σχεδιαστικό θέμα “unlimited adventure” και υιοθετώντας μία λιτή γραμμή, η Africa Twin διαθέτει ένα ανθεκτικό και ελαφρύ σώμα που προστατεύει τον αναβάτη από τις καιρικές συνθήκες δίνοντάς του την αίσθηση μιας λεπτής και ευέλικτης μοτοσυκλέτας. Οι διπλοί προβολείς παραπέμπουν στην πρώτη Africa Twin, ενώ το ύψος της σέλας ρυθμίζεται κατά 20mm είτε στα 870mm ή στα 850mm. Ένα μεγάλο ρεζερβουάρ 18,8 lt, σε συνδυασμό με την απόδοση του κινητήρα, παρέχει αυτονομία έως 400km.
Διαθέσιμο είναι ένα προαιρετικό πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που προσαρμόζεται σε όλες τις οδηγικές συνθήκες εντός και εκτός δρόμου. Το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει τρία επίπεδα ελέγχου και ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιεί το σύστημα ABS για τον πίσω τροχό. Προαιρετικά διατίθεται και ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), το οποίο περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode (επιτρέπει αλλαγές με το αριστερό χέρι) και δύο automatic modes. Το D mode για συνδυασμό οικονομίας και άνεσης και το S mode για πιο σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια αλλαγών: S1, S2 και S3. Το DCT διαθέτει και ρύθμιση για συνθήκες εκτός δρόμου με την επιλογή G, βελτιώνοντας έτσι την πρόσφυση και τον έλεγχο.
Η CRF1000L Africa Twin διατίθεται σε τέσσερις αποχρώσεις: CRF Rally, Tricolour, Silver and Black.