27 Ιανουαρίου 2009
Το S2000, το ανοικτό, διθέσιο, σπορ αυτοκίνητο της Honda μετά από 10 χρόνια δυναμικής παρουσίας του στην αγορά φτάνει προς το τέλος της εμπορικής του καριέρας. Η Honda ανακοίνωσε πως στα τέλη του 2009 σταματά η παραγωγή του, έχοντας σημειώσει 110.000 πωλήσεις σε 64 χώρες. Το Honda S2000 παρουσιάστηκε το 1999 γιορτάζοντας τα 50 χρόνια της ιαπωνικής φίρμας στην κατασκευή αυτοκινήτων. Στα χρόνια που ακολούθησαν το Honda S2000 αγαπήθηκε από όσους ζητούσαν ένα όχημα με σχεδόν αγωνιστικό στήσιμο, πίσω κίνηση και έναν κινητήρα διαμάντι που στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. αποδίδοντας 240 ίππους από μόλις 2,0 λίτρα χωρίς τη χρήση τουρμπίνας ή κομπρέσσορα. Το αν θα δούμε τον αντικαταστάτη του S2000 που όλοι αγαπήσαμε μένει ακόμα αναπάντητο ερώτημα. Η οικονομική κρίση αναγκάζει τη Honda να σταματήσει την εξέλιξη του, καθώς και την εξέλιξη του σχεδόν έτοιμου NSX. Ας ελπίσουμε να ανατραπεί το οικονομικό καθεστώς και να δούμε και πάλι αυτοκίνητα σαν το S2000 από τη Honda.
Το S2000, το ανοικτό, διθέσιο, σπορ αυτοκίνητο της Honda μετά από 10 χρόνια δυναμικής παρουσίας του στην αγορά φτάνει προς το τέλος της εμπορικής του καριέρας. Η Honda ανακοίνωσε πως στα τέλη του 2009 σταματά η παραγωγή του, έχοντας σημειώσει 110.000 πωλήσεις σε 64 χώρες. Το Honda S2000 παρουσιάστηκε το 1999 γιορτάζοντας τα 50 χρόνια της ιαπωνικής φίρμας στην κατασκευή αυτοκινήτων. Στα χρόνια που ακολούθησαν το Honda S2000 αγαπήθηκε από όσους ζητούσαν ένα όχημα με σχεδόν αγωνιστικό στήσιμο, πίσω κίνηση και έναν κινητήρα διαμάντι που στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. αποδίδοντας 240 ίππους από μόλις 2,0 λίτρα χωρίς τη χρήση τουρμπίνας ή κομπρέσσορα. Το αν θα δούμε τον αντικαταστάτη του S2000 που όλοι αγαπήσαμε μένει ακόμα αναπάντητο ερώτημα. Η οικονομική κρίση αναγκάζει τη Honda να σταματήσει την εξέλιξη του, καθώς και την εξέλιξη του σχεδόν έτοιμου NSX. Ας ελπίσουμε να ανατραπεί το οικονομικό καθεστώς και να δούμε και πάλι αυτοκίνητα σαν το S2000 από τη Honda.
[Πηγή : Honda via Highoctane]