Το νέο ηλεκτρικό όχημα πόλης της Hyundai με αυτονομία έως και 370 km ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της Hyundai είναι το INSTER. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης με τολμηρή σχεδίαση και ευρύχωρο εσωτερικό, παρότι έχει μικρό αμάξωμα. Βασισμένο στη σχεδιαστική κληρονομιά του βενζινοκίνητου CASPER (που κυκλοφόρησε μόνο στην Κορέα), η στιλιστική εξέλιξη του INSTER στηρίζεται σε ένα εκτεταμένο αμάξωμα και μεταξόνιο για να προσφέρει μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο και στιβαρή παρουσία στο δρόμο. Από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και Β προσφέροντας ευελιξία και ευκολία χρήσης. Η προσωπικότητα του INSTER αναδεικνύεται με την υπογραφή των φώτων ημέρας LED, τα φλας με τα γραφικά pixels, το πίσω φως και τους προφυλακτήρες.
Ευχάριστη καμπίνα
Στο εσωτερικό, το INSTER παρέχει προηγμένες τεχνολογίες και άνεση, χάρη σε ένα μοντέρνο high tech ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια οθόνη αφής infotainment με πλοήγηση 10,25 ιντσών και μια βάση ασύρματης φόρτισης που αποτελεί μέρος μιας συμπαγούς κεντρικής κονσόλας. Το θέμα των pixels επαναλαμβάνεται στο εσωτερικό, με τα γραφικά στο τιμόνι να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα υψηλής τεχνολογίας.
Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν (συμπεριλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού) ενώ τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα. Τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά. Εξωτερικά υπάρχει μαύρη γυαλιστερή ανακυκλωμένη βαφή, η οποία αντικαθιστά τη μαύρη χρωστική ουσία που χρησιμοποιείται παραδοσιακά στη μαύρη βαφή με ένα χρώμα από ανακυκλωμένα ελαστικά. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά πολυαιθυλενίου (PET) από μπουκάλια και βιο-πολυπροπυλενίου που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο.
Ηλεκτρικό με γρήγορη φόρτιση
Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το INSTER διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται από ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 97ps στη βασική έκδοση και 115ps στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm. Η αυτονομία στην κορυφαία έκδοση αγγιζει τα 370 km, ενώ σύμφωνα με τη Hyundai υπάρχει εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας στις 15,3 kWh/100 km (WLTP). Το μοντέλο μπορεί΄να επαναφορτίσει σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW και έτσι μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Το INSTER είναι επίσης εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό.
Η λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές, επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιούνται ή να φορτίζουν ελεύθερα συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.
Εξοπλισμός και τιμή
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό πόλης της Hyundai διαθέτει ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Surround View Monitor (SVM), Parking Collision-Avoidance Assist Rear (PCA-R), παρακολούθηση τυφλού σημείου (BVM) και Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 (FCA 1.5). Διατίθενται επίσης Lane Keeping Assist (LKA) και Lane Following Assist (LFA), καθώς και τα Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), Safety Exit Warning (SEW), Smart Cruise Control (SCC) με Stop and Go, Highway Driving Assist 1.5 (HDA 1.5), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Leading Vehicle Departure Alert (LVDA) και πίσω ειδοποίηση επιβατών (ROA).
Το INSTER είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο επιλογές μπαταρίας και συνολικά πέντε εκδόσεις. Η βασική έκδοση Style με τη μπαταρία 42kW και 97ps ξεκινά από τις 23.990€ χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση (-5.804€), ενώ η έκδοση με τη μπαταρία 49 kW και 115ps ξεκινά με την έκδοση Premium στις 24.690€ (18.717€ με επιδότηση).