Το κορυφαίο Jeep Avenger ξεκινά την πορεία του στην Ελλάδα σε τιμή από 34.490 ευρώ, αυτόματο, υβριδικό και τετρακίνητο!

Η γκάμα του Jeep Avenger ολοκληρώνεται με την άφιξη και της τετρακίνητης έκδοσης 4xe, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων. Το Avenger 4xe είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας, με τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στη χώρα μας τον Ιούνιο. Ο τιμοκατάλογος του 4xe περιλαμβάνει το επίπεδο εξοπλισμού Upland με τιμή τις 34.490€, καθώς και την ειδική έκδοση “The North Face” των 41.990€, η οποία θα παραχθεί μόνο σε 4.806 μονάδες, όσες και το υψόμετρο του Mont Blanc.

Ως Upland το Jeep Avenger 4xe ξεχωρίζει χάρη στους ειδικούς προφυλακτήρες, τους νέους προβολείς ομίχλης, τις μπάρες οροφής, τον πίσω γάντζο ρυμούλκησης, τις μαύρες ζάντες 17” με ελαστικά M+S και τα μαύρα λογότυπα. Στην καμπίνα τη διαφορά κάνουν οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων από ύφασμα που πλένεται και οι ασημί επιφάνειες στο ταμπλό. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ενεργό cruise control, αυτόματο κλιματισμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, εσωτερικό καθρέφτη αυτόματης σκίασης, αυτόματους προβολείς (Full LED) και προεγκατεστημένη καλωδίωση κοτσαδόρου. Για την υποβοήθηση του οδηγού υπάρχουν μεταξύ άλλων αναγνώριση κόπωσης, αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ και σύστημα διατήρησης στην λωρίδα κίνησης.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής επίσης 10,25” είναι στάνταρ σε όλα τα Avenger 4xe, όπως και οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Παρόντα είναι επίσης τα συστήματα Selec-Terrain και Hill-Descent που ενισχύουν τον αυθεντικό χαρακτήρα Jeep και βοηθούν τον οδηγό στις δύσκολες διαδρομές.

Jeep Avenger 4xe

Υβριδικό με 145 ίππους

Για το κορυφαίο Avenger η Jeep δημιούργησε μια ολοκαίνουργια εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4xe. Την καρδιά του αποτελεί ο 1.200άρης κινητήρας βενζίνης που αποδίδει 136 ίππους, δηλαδή 36 περισσότερους από του e-Hybrid. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW είναι προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα για ηλεκτρικό ξεκίνημα και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (έως 30 km/h, έως 1 km) υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου.

Τα σημαντικότερα νέα ωστόσο είναι στον πίσω άξονα, όπου η ανάρτηση του Avenger 4xe είναι ανεξάρτητη Multilink για κορυφαία άνεση και κύλιση στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ ανάμεσα στους τροχούς βρίσκεται ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW και 88 Nm. Έτσι το Avenger διατηρεί το 20% της συνολικής πρόωσης χωρίς οι εμπρός τροχοί να έχουν καθόλου πρόσφυση, ενώ σε ολισθηρά εδάφη μπορεί να σκαρφαλώνει σε κλίση ακόμα και 40%. Είναι δε πολύ σημαντική η παράμετρος ότι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται διαρκώς με ενέργεια, προκειμένου η τετρακίνηση να λειτουργεί για όσο χρειάζεται. Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, σε ταχύτητες έως 30 km/h η εμπλοκή της τετρακίνησης μπορεί είναι μόνιμη, ενώ από τα 30 έως τα 90 km/h όταν κρίνεται απαραίτητη με σκοπό τη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης.

Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις το κορυφαίο Avenger απέχει +10 mm από το έδαφος (συνολικά 210 mm), ενώ μπορεί να διασχίσει νερά βάθους 400 mm. Η γωνία προσέγγισης 22 μοιρών, ράμπας 21 και αναχώρησης 35 μοιρών είναι οι κορυφαίες στην κατηγορία, δίνοντας δυνατότητες αντάξιες του θρύλου της Jeep.