Αυτό είναι ένα δυναμικό σπορ σεντάν που σχεδιάστηκε στη Γερμανία για να ανταγωνιστεί το τρίο των Audi, BMW, Mercedes-Benz. Έχει κίνηση πίσω και χρησιμοποιεί έναν V6 Twin-Turbo κινητήρα 365 ίππων, ενώ η εξέλιξη του έγινε στο φημισμένο Nurburging. Η μεγαλύτερη ωστόσο είδηση είναι ότι πρόκειται για το τελευταίο μοντέλο της Κορεάτικης Kia, η οποία βάλθηκε να μας πάρει τα μυαλά. Κυρίες και κύριοι… αυτό είναι το Kia Stinger GT.
Το αυτοκίνητο που μόλις πρόσφατα αποκαλύφθηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ, είναι σχεδόν έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής. Θα έρθει σε διάφορες εκδόσεις κινητήρα και μετάδοσης, ενώ εκτός από τη δυναμική του σχεδίαση έχει και ένα πολυτελές εσωτερικό. Επικεφαλής της σχεδίασης βεβαίως είναι ο άνθρωπος που μεταμόρφωσε την Kia Motors, o πρώην σχεδιαστής της Audi, Peter Schreyer, και υπεύθυνος της εξέλιξης του αυτοκινήτου είναι ο Albert Biermann, πρώην αντιπρόεδρος της BMW M-Performance.
Εκτός από το μακρύ αμάξωμα με το ευμεγέθης εμπρός καπό, το Stinger GT προσφέρει ένα μεγάλο μεταξόνιο χάρη στους μικρούς προβόλους και κατ’ επέκταση ένα αρκετά ευρύχωρο εσωτερικό. Μέσα χρησιμοποιούνται κορυφαία υλικά όπως μαλακά δέρματα Nappa, ενώ δε θα μπορούσαν να λείπουν σύγχρονες τεχνολογίες όπως για παράδειγμα η μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα multimedia και ένα χρωματιστό TFT multi-display ανάμεσα στα αναλογικά όργανα πίσω από το τιμόνι.
Από πλευράς μεγέθους, το Kia Stinger έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο από τα Audi A4, Lexus IS, BMW 4 Gran Coupe, ακόμη και τη Mercedes-Benz CLS. Συνεπώς και ο χώρος φόρτωσης είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Η γεωμετρία του βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ υπάρχει και ενεργή ανάρτηση που η Kia ονομάζει Dynamic Stability Damping Control, περιλαμβάνοντας 5 οδηγικές επιλογές: Personal, Eco, Sport, Comfort και Smart.
Από το λανσάρισμα, το Stinger θα διατίθεται με δύο κινητήρες turbo. Έναν 2-λιτρο turbo με απόδοση 255 ίππων και 352 Nm ροπής, καθώς και τον top-spec 3,3 lt V6 Twin-Turbo με 365 ίππους και 510 Nm. Η Kia στην περίπτωση αυτή κάνει λόγο για 5,1 δευτερόλεπτα επιτάχυνσης από στάση στα 100 km/h και τελική ταχύτητα 267 km/h. Το μοντέλο θα εξοπλίζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων που εξέλιξε η ίδια η Kia, ενώ το Stinger θα διατίθεται σε εκδόσεις με τετρακίνηση και Dynamic Torque Vectoring Control ή με κίνηση πίσω σε συνδυασμό με ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Ανάμεσα σε άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του δυναμικού αυτού μοντέλου, περιλαμβάνονται στοιχεία όπως οι ζάντες 18 ή 19 ιντσών, τα αεριζόμενα φρένα της Brembo με 4-πίστονες δαγκάνες στην έκδοση V6, αλλά και πληθώρα συστημάτων υποστήριξης και ασφάλειας όπως τα Driver Attention Alert, Forward Collision Assistance, Advanced Smart Cruise Control, Lane Keep Assist και Rear Cross Traffic Alert.
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση για το πότε να περιμένουμε αυτό το ξεχωριστό Kia και βεβαίως πόσο μπορεί να κοστίζει, ωστόσο είναι σίγουρο πως είναι μια απειλητική κίνηση απέναντι στους Γερμανούς κυρίαρχους της κατηγορίας, όσο και αν αυτοί θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια…