Στην τελική ευθεία το νέο Opel Corsa

Σε τελικά στάδια δοκιμών βρίσκεται το νέο Opel Corsa το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά μετά το ερχόμενο καλοκαίρι. Η νέα γενιά δοκιμάζεται ήδη στον Αρκτικό Κύκλο, αλλά και στο κέντρο δοκιμών της μάρκας στη Γερμανία.

2020 Opel Corsa

Το Opel Corsa προετοιμάζεται πυρετωδώς για το λανσάρισμά του το φθινόπωρο. Το νέο μοντέλο δημιουργήθηκε με τη βοήθεια των πλέον σύγχρονων, εξελιγμένων και αποδοτικών μεθόδων εικονικής εξέλιξης και τώρα είναι η στιγμή για τους μηχανικούς της Opel να το δοκιμάσουν σε πραγματικές συνθήκες στις δικές τους «παιδικές χαρές». Από τον Ιανουάριο, οι μηχανικοί εκμεταλλεύονται τον μακρύ αρκτικό χειμώνα της Σουηδικής Λαπωνίας για εντατικές δοκιμές σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, σε παγωμένες λίμνες και δρόμους καλυμμένους με χιόνι. Ταυτόχρονα οχήματα προ-παραγωγής δοκιμάζονται σε ειδικές πίστες στο κέντρο δοκιμών του Rodgau-Dudenhofen, ενώ στα εργαστήρια στο Rüsselsheim υποβάλλονται σε εκτενείς ελέγχους ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας.

Χάρη στη χρήση υλικών χαμηλού βάρους, η νέα γενιά του bestseller – με πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 13,6 εκατομμύρια μονάδες από το 1982 μέχρι σήμερα – είναι 10% ελαφρύτερη από την προκάτοχό της. Η ρύθμιση του πλαισίου επιτυγχάνει την γνωστή ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και άνεσης της Opel, παρότι το νέο μοντέλο είναι αισθητά πιο δυναμικό από τον προκάτοχό του. Η Opel θα προσφέρει επίσης το Corsa για πρώτη φορά σε ηλεκτροκίνητη έκδοση (με μπαταρία), ταυτόχρονα με την έναρξη παραγγελιών για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

2020 Opel Corsa

Τι περιλαμβάνουν οι τελικές δοκιμές του Corsa;

Οι μηχανικοί της Opel δοκίμασαν τη νέα γενιά Corsa για αρκετούς μήνες στη Σουηδική Λαπωνία, σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμούς Κελσίου. Εκεί δοκιμάστηκαν τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας, πρόσφυσης και αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS), σε επιφάνειες με μειωμένη πρόσφυση, με σκοπό να επιβεβαιωθεί η αξιόπιστη λειτουργία τους σε πάγο, χιόνι, λάσπη ή άσφαλτο. Οι πολικές νύχτες μεγάλης διάρκειας, δίνουν τη δυνατότητα για εκτεταμένες δοκιμές των συστημάτων φωτισμού και ειδικότερα της τεχνολογίας Adaptive IntelliLux LED που διατίθεται για πρώτη φορά στην κατηγορία του Corsa.

Στην οβάλ πίστα του Rodgau-Dudenhofen στη Γερμανία, οι μηχανικοί αξιολογούν επίσης την αποτελεσματικότητα των προβολέων σε νυχτερινές δοκιμές σε μεγάλες ευθείες. Ταυτόχρονα γίνονται οι τελικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση και στην ηχομόνωση. Στο τέλος όλων των δοκιμών για την autobahn, το νέο Corsa βουτάει σε νερό, σε διάφορα βάθη, ξεκινώντας από 25cm τουλάχιστον. Το αυτοκίνητο δημιουργεί ένα κύμα εμπρός, αλλά δεν επιτρέπεται να εισέλθει νερό σε αυτό κατά οποιονδήποτε τρόπο.

Δοκιμές ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας (EMC) επαναλαμβάνονται σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης και εξασφαλίζουν ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν επηρεάζονται από παρεμβολές. Στην εποχή μας, η διαδικασία είναι αρκετά περίπλοκη, αφού ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων περιλαμβάνει συστήματα όπως το ESP και άλλα συστήματα υποβοήθησης, καθώς και ολόκληρο το σύστημα infotainment.

Το νέο Opel Corsa πέρασε με επιτυχία όλες τις δοκιμές και οδεύει προς τα επίσημα αποκαλυπτήρια του. Οι παραγγελίες θα ανοίξουν το καλοκαίρι, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα ακολουθήσουν αμέσως μετά.