Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις επιστρέφουν και πάλι στη γκάμα του Renault Clio, με την προσθήκη του νέου diesel 1.5 Blue dCi 100.
Το Renault Clio διατίθεται σε μια πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων και δικαίως αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία. Το γαλλικό supermini εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, υγραερίου LPG, μια πλήρως υβριδική έκδοση και πλέον ξανά σε diesel.
Ο νέος diesel 1.5 Blue dCi κινητήρας αποδίδει 100 ίππους και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Παράλληλα, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, γεγονός που το βοηθάει να κινείται με χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη, αλλά και να αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες του στον ανοιχτό δρόμο. Το Clio 1.5 Blue dCi 100 έχει εκπομπές ρύπων από 107 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,1-4,6 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, είναι και πολύ γρήγορο με τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα και 0-100 της τάξης των 11,4 δλ.
Η γκάμα του Clio ξεκινά με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.0 SCe 65, ενώ διαθέσιμο σε βενζίνη είναι και ο Turbo 1.0 TCe με 90 ίππους. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ωστόσο έχει η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου), με τον 1.0 TCe LPG να αποδίδει 100 ίππους και να προσφέρει ασυναγώνιστη αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα και στις δύο δεξαμενές του.
Δείτε τη video-δοκιμή του Clio LPG
Τη γκάμα Clio κορυφώνει η πλήρως υβριδική έκδοση E-TECH. Με έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου, 2 ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο multi-mode και μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh, το υβριδικό σύνολο απόδοσης 140 ίππων, επιτρέπει στο Clio να κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα για το 80% των αστικών μετακινήσεών του, καταναλώνοντας 40% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με ένα συμβατικό σύνολο βενζίνης.
Το Renault Clio ξεκινάει από τα 13.790€, ενώ οι εκδόσεις με τον νέο κινητήρα diesel κοστίζουν από 16.990€. Αξίζει να σημειωθεί ότι το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης παρέχεται δωρεάν, με τιμές που ξεκινούν από τα 15.640€. Τέλος, το Clio Hybrid κοστίζει από 22.990€.