Μετά τις φωτογραφίες που είδαμε παλαιότερα, το Nissan Juke Hybrid Rally Tribute γίνεται πέρα για πέρα αληθινό!
Το Juke Hybrid Rally Tribute πέρασε από το σχεδιαστικό σκίτσο σε ένα μοναδικό, πλήρως λειτουργικό όχημα, μετά τη συντριπτικά θετική αντίδραση του κοινού στην κυκλοφορία των εικόνων του πρωτότυπου. Η αποκάλυψή του έρχεται λίγο πριν από το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του Juke Hybrid, αυτό το καλοκαίρι. Το αγωνιστικό πρωτότυπο έχει στην “καρδιά” του το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της έκδοσης παραγωγής.
Υβριδικό με 143 ίππους
Η χρήση του συστήματος μετάδοσης κίνησης από το επερχόμενο Juke Hybrid, αντανακλά τόσο τις επιδόσεις στην έκδοση παραγωγής, όσο και τις βελτιώσεις στην απόδοση και τις εκπομπές ρύπων. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με 94 ίππους και 148 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με έναν κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής. Και λέμε «κύριο» γιατί υπάρχει και ένα σύστημα με μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Το υβριδικό «πακέτο» πλαισιώνουν ένας και η υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση με τον βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον αντίστοιχο μικτό.
Τροποποιήσεις εμπνευσμένες από τους αγώνες
Όπως το πρωτότυπο αυτοκίνητο Gripz που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2015, το Juke Hybrid Rally Tribute παίρνει τα σχεδιαστικά του στοιχεία από το εμβληματικό 240Z, που αγωνίστηκε με τόση επιτυχία στο ράλι της ερήμου, πριν από μισό αιώνα. Η πιο εμφανής τροποποίηση είναι οι διευρυμένοι θόλοι των τροχών, προκειμένου να φιλοξενηθούν τα ειδικής κατασκευής off-road ελαστικά. Τα πρόσθετα φώτα τοποθετημένα στο καπό και στην οροφή υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα του off-roader.
Ομοίως, το μαύρο καπό και οι μαύρες ζάντες του Juke Rally Tribute είναι ένας “φόρος τιμής” στο 240Z του 1971, που αγωνίστηκε στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής. Η χρήση vintage λογότυπων χορηγών και ο αριθμός 11 αντικατοπτρίζουν επίσης πτυχές του αυτοκινήτου ράλι 240Z. Η ενισχυμένη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές έρχεται για να δώσει την απαιτούμενη εξαιρετική ισορροπία στο δύσκολο έδαφος που θα πλοηγηθεί.
Το εσωτερικό περιλαμβάνει σωληνωτό κλωβό ασφαλείας, ενώ στη θέση των πίσω καθισμάτων βρίσκονται οι εφεδρικοί τροχοί. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές των αγωνιστικών αυτοκινήτων, υπάρχουν ακόμα σύστημα πυρόσβεσης, ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν η επενδύσεις σε Alcantara και το υδραυλικό χειρόφρενο με λαβή μεγάλης απόστασης.