Το Opel Astra γίνεται Astra-e δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικό. Στην αγορά το 2023, χωρίς αλλαγές στη σχεδίασή του.
Το Astra ακολουθεί τη λογική της Opel και συμπληρώνει τη γκάμα προς τα επάνω. Πλέον το μοντέλο θα διατίθεται σε βενζίνη, diesel, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικό. Η Opel δίνει τις πρώτες πληροφορίες του Astra Electric, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από την άνοιξη του 2023.
Το μοντέλο θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 kW/156 hp και ροπή 270 Nm, άμεσα διαθέσιμα και τα δύο. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου περιορίζεται στα 170 km/h, ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Eco, Normal και Sport, ανάλογα με το οδηγικό του στυλ. Η μπαταρία του Astra-e (ή Astra Electric) είναι ιόντων λιθίου και χωρητικότητας 54 kWh. Βρίσκεται στο δάπεδο κάτω από τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Μαζί βεβαίως προσφέρει και χαμηλό κέντρο βάρους. Σύμφωνα με την Opel, το νέο Astra Electric θα προσφέρει αυτονομία 416 χιλιόμετρα με κατανάλωση 12,7 kWh ανά 100 km (14,9 kWh σύμφωνα με τον κύκλο WLTP). Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW.
Νέα τεχνολογία, ίδια σχεδίαση
Το μοντέλο δε διαφοροποιείται αισθητά από τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες. Κάτι άλλωστε που μας έχει συνηθίσει η Opel και από τα αντίστοιχα Corsa-e και Mokka-e. Οι διαφορές βρίσκονται κυρίως στο εσωτερικό, όπου υπάρχουν νέα στοιχεία για να υποστηρίξουν την ηλεκτρική εμπειρία. Η συνολική σχεδίαση είναι γνώριμη, συμπεριλαμβανομένου των εργονομικών καθισμάτων με πιστοποίηση AGR αλλά και το Pure Panel με τις δύο μεγάλες οθόνες 10’’.
Στο ηλεκτρικό Opel Astra το νέας γενιάς σύστημα προβάλλει πληροφορίες για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή την αυτονομία, ενώ σημαντικές ρυθμίσεις, όπως ο έλεγχος κλιματισμού, γίνονται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και πληθώρα συστημάτων, όπως head-up display, υποβοήθηση οδηγού με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας και ημι-αυτοματοποιημένη αλλαγή λωρίδας.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το πότε θα ξεκινήσει η εμπορική διάθεση στην Ελλάδα, τις εκδόσεις ή τις τιμές.