Το νέο Opel Insignia GSi είναι ταχύτερο στο Nürburgring από το προηγούμενης γενιάς Insignia OPC. Το μοντέλο που τοποθετείται -προς το παρόν- στην κορυφή της γκάμας Insignia, είναι 10 χλστ χαμηλότερο από ένα απλό Insignia και τουλάχιστον 160kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο Insignia OPC. Με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης, ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και ζάντες 20 ιντσών, προσφέρει εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης, ενώ τις επιδόσεις στο φρενάρισμα ενισχύουν τα φρένα της Brembo.
Με απλά λόγια, το Opel Insignia GSi είναι ένα σπορ αυτοκίνητο σε σχήμα οικογενειακού., ενώ είναι σεταρισμένο στο θρυλικό Nürburgring Nordschleife, όπως όλα τα σπορ μοντέλα της Opel.
Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. Το Insignia GSi είναι μέχρι 12 δευτερόλεπτα ταχύτερο σε ένα γύρο εκεί από το ισχυρότερο προηγούμενο μοντέλο OPC. Επίδοση εντυπωσιακή αν θυμηθούμε το θηριώδες Insignia OPC που πριν 8 χρόνια είχαμε την ευκαιρία να το γευτούμε επί ελληνικού εδάφους και μάλιστα στην πίστα των Σερρών.
Τότε στην πίστα Σερρών με το Opel Insignia OPC (+video)
Στο σήμερα πάλι, το GSi σε σύγκριση με το στάνταρ Insignia έχει κοντύτερα ελατήρια κατά 10 χλστ, σπορ αμορτισέρ, τετραπίστονα φρένα Brembo με εμπρός δίσκους 345 χλστ και πλαίσιο FlexRide. Το τελευταίο προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ενώ η μονάδα ελέγχου μεταβάλλει και την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού μαζί με τις αλλαγές του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.
Κάτω από το καπό του Opel Insignia GSi υπάρχει ένας turbo βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με ισχύ 260 hp και ροπή 400 Nm. Εναλλακτικά, διατίθεται και ο 2-λιτρος BiTurbo diesel με 210 ίππους και 480 Nm, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η μετάδοση χρησιμοποιεί ένα νέο 8-τατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το Insignia GSi διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, σεντάν και Sports Tourer.