Το ανανεωμένο Peugeot 3008 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, σε 7 εκδόσεις κινητήρα-μετάδοσης και 5 επίπεδα εξοπλισμού.

Ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας το Peugeot 3008 ανανεώθηκε σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Εκ πρώτης υιοθετεί στοιχεία που είδαμε στο 2008 και δεδομένου της επιτυχίας που σημείωσε το μικρό B-SUV θα ήταν λάθος να ακολουθηθεί κάποιος άλλος δρόμος. Έτσι πλέον το 3008 απέκτησε μια νέα γρίλια χωρίς πλαίσιο, καινούρια φώτα επιθετικής σχεδίασης και βεβαίως φώτα ημέρας LED που εκτείνονται κάθετα, μέσα στη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα. Άλλωστε η Peugeot υιοθετεί τελευταία αυτή τη λογική, με τη φωτεινή υπογραφή να θυμίζει τους κυνόδοντες του λιονταριού!

Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενώ στα επίπεδα GT και GT Premium υπάρχουν full LED φώτα. Ακόμη, το ανανεωμένο Peugeot 3008 έχει και ένα νέο σύστημα με “Fog Mode”, αντικαθιστώντας έτσι τους προβολείς ομίχλης. Αυτό υιοθετείται στα επίπεδα εξοπλισμού με τους full LED προβολείς, οι οποίοι αλλάζουν αυτόματα τη φωτεινότητα τους προκειμένου να παρέχουν καλύτερη διασπορά της δέσμης όταν ανιχνευθεί ομίχλη.

Περιορισμένης έκτασης είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, όπου ανανεωμένα και πιο σύγχρονα είναι τα πίσω φώτα LED (πλέον full LED). Παραμένει το γνώριμο σχήμα “νυχιάς λιονταριού” βεβαίως, προκειμένου το μοντέλο να παραμείνει άμεσα αναγνωρίσιμο. Το ανανεωμένο 3008 απέκτησε ακόμη δύο νέες χρωματικές αποχρώσεις, τις Celebes Blue και Vertigo Blue.

Peugeot 3008Εσωτερικό και νέες τεχνολογίες

Η πιο σημαντική αλλαγή στην καμπίνα είναι το αναβαθμισμένο i-Cockpit. Αυτό αποτελείται από μια νέα ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις. Το τιμόνι παραμένει μικρό και συμπαγές, ωστόσο ανανεωμένοι είναι οι διακόπτες στην κονσόλα.

Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβάνεται και ένα σύστημα Night Vision, που παρέχει πληροφορίες κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Αυτό χρησιμοποιεί τεχνολογία υπερύρθρων και ανιχνεύει πεζούς ή ζώα στο δρόμο, ακόμη και 200-250 μέτρα μακριά από τη δέσμη των προβολέων τη νύχτα.

Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες της ανανεωμένης γενιάς 3008, περιλαμβάνεται το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι. Διαθέσιμη είναι και τεχνολογία ενεργής υποβοήθησης διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

Από την άλλη, το τελευταίας γενιάς σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, σε ταχύτητες μεταξύ 5-140 km/h. Αναβαθμισμένη είναι ακόμη η λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης. Το ανανεωμένο 3008 προσφέρει μία πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας, στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό. Έτσι ανάλογα με την έκδοση διατίθενται:

  • Adaptive Cruise Control με λειτουργία από τα 30 km/h για τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα
  • Visiopark 1 με κάμερα οπισθοπορείας και απεικόνιση 180°
  • Visiopark 2 με κάμερες εμπρός και πίσω και απεικόνιση 360°
  • Park Assist, ενεργή υποβοήθηση πάρκινγκ για θέσεις σε σειρά ή παράλληλα
  • Ενεργό σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα (ή από τα όρια του δρόμου) με δυνατότητα διόρθωσης της πορείας
  • Προειδοποίηση απόσπασης της προσοχής του οδηγού, όπου αναγνωρίζονται τα σημάδια κόπωσης κατά τη διάρκεια πολύωρης οδήγησης με ταχύτητα πάνω από 65 km/h. Το σύστημα αναλύει τη συμπεριφορά του οδηγού από τις κινήσεις στο τιμόνι
  • Αυτόματη ενεργοποίηση των φώτων πορείας
  • Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας και σύσταση τήρησής τους
  • Ενεργό σύστημα ελέγχου των τυφλών γωνιών (με διόρθωση της πορείας). Λειτουργία που ενεργοποιείται πάνω από τα 12 km/h
  • Advanced Grip Control, το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 4 επιλογές πρόσφυσης (Normal, χιόνι, Λάσπη, Άμμος) με ειδικά ελαστικά
  • Υποβοήθηση κατάβασης (Hill Assist Descent Control – HADC) βοηθά στη διατήρηση της πορείας και της επιλεγμένης κατεύθυνσης κατά την οδήγηση σε απότομες κατηφόρες
  • Λειτουργία hands free της πόρτας του χώρου αποσκευών
  • Πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή
  • Καθίσματα με λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο

Οι κινητήρες του Peugeot 3008

Το ανανεωμένο 3008 διατίθεται με μια πλήρη γκάμα μηχανικών συνόλων που περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου αλλά και δύο Plug-in Hybrid εκδόσεις. Η έκδοση HYBRID4 300 e-EAT8 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα βενζίνης PureTech ισχύος 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδοντας έτσι συνδυαστικά 300 ίππους. Οι εκπομπές CO2 είναι στα μόλις 29g/km, ενώ το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και 58 χλμ απόσταση. Αυτή είναι επίσης η μοναδική εκδοχή στη γκάμα που έχει και σύστημα τετρακίνησης.

Πιο κάτω στη γκάμα βρίσκεται η επίσης υβριδική έκδοση HYBRID 225 e-EAT8. Συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 180hp με ένα ηλεκτρομοτέρ 110hp (80kW), αποδίδοντας συνδυαστικά 225hp. Οι εκπομπές CΟ2 είναι στα 30g/km, ενώ επίσης διατίθεται πλήρως ηλεκτρική κίνηση για 55 χλμ. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης ανάλογα με τις συνθήκες, είναι οι παρακάτω:

  • 2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 7,4kW
  • 4 ώρες με Πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW 
  • 8 ώρες με Πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW

Σε βενζίνη, η γκάμα περιλαμβάνει τα γνώριμα σύνολα PureTech 1.2 και 1.6 λίτρων, σε εκδόσεις 130 και 180 ίππων. Η μοναδική επιλογή σε diesel χρησιμοποιεί τον 1.5 BlueHDi 130, με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ή μηχανικό 6 σχέσεων.

Εκδόσεις & εξοπλισμός

Το μοντέλο προσφέρεται με τη νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας, η οποία διαμορφώνεται από 3 βασικά επίπεδα εξοπλισμού, το καθένα από τα οποία μπορεί να εμπλουτισθεί και με πρόσθετο εξοπλισμό που ονομάζεται «Plus» επιλογή. Έτσι λοιπόν υπάρχουν οι εκόλουθες εκδόσεις εξοπλισμού:

Active

  • Pack Safety με Advanced Emergency Braking System με camera
  • Ζάντες 17 ιντσών
  • Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω με οπτική και ηχητική ειδοποίηση
  • Προβολείς PEUGEOT LED Technology
  • Κουμπί εκκίνησης κινητήρα
  • Ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB)

Active Plus (επιπλέον της Active)

  • Oθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης
  • 3D Navigation
  • Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto)
  • Υπηρεσία Peugeot Connect SOS & Assistance
  • Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός & κάμερα οπισθοπορείας 180° VisioPark 1
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής LED

Allure

  • Pack Safety Plus με Lane Keeping Assist
  • High Beam Assist
  • Αctive Blind Corner Assist
  • Σύστημα εισόδου Hands-free
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
  • Φυμέ κρύσταλλα πίσω
  • Επένδυση καθισμάτων από ύφασμα & TEP

Allure Plus (επιπλέον της Allure)

  • Advanced Grip Control
  • Hill Assist Descent Control
  • Pack Drive Assist
  • Adaptive Cruise Control
  • Advanced Emergency Braking System με camera + radar
  • Διαμήκεις μπάρες οροφής αλουμινίου
  • Διακοσμητικό décor από ύφασμα ‘Brumeo’
  • Ατμοσφαιρικός φωτισμός LED
  • Κάθισμα συνοδηγού με λειτουργία αναδίπλωσης σε τραπεζάκι

GT

  • PEUGEOT Full LED Technology
  • Οροφή Black Diamond
  • Μάσκα με αποκλειστικό σχεδιασμό
  • σήματα ‘GT’ & επιχρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης
  • Driver Sport Pack
  • 2 πρίζες φόρτισης USB Type A πίσω
  • Διακοσμητικό décor από Alcantara γκρι Greval, διακοσμητική ραφή στο ταμπλώ, επένδυση στις κολώνες και τον ουρανό σε χρώμα Μαύρο Mistral
  • Επένδυση καθισμάτων από TEP & Alcantara Γκρι Greval
  • Pack Aluminium με επένδυση από αλουμίνιο στα πεντάλ, το στήριγμα του αριστερού ποδιού και στα μαρσπιέ των εμπρός θυρών

Peugeot 3008