Ηλεκτρική επέλαση από την Peugeot το 2023

Από το 2023 όλα τα μοντέλα της Peugeot θα διατίθενται και με εξηλεκτρισμένα συστήματα, παρέχοντας έτσι τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ευρώπη.

Το 2023 θα είναι μια χρονιά ταχύτατης ανάπτυξης του εξηλεκτρισμού για την Peugeot. Μάλιστα από το πρώτο εξάμηνο του 2023, όλα τα μοντέλα της μάρκας θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Η εισαγωγή νέων υβριδικών κινητήρων από τις αρχές του 2023, αρχικά στα Peugeot 3008 και 5008, θα διευρύνει τις επιλογές, ενώ θα ακολουθήσουν νέες λύσεις μπαταριών στο e-208 και e-308, κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, καθώς και plug-in υβριδικά μοντέλα, με κίνηση στους δύο και τους 4 τροχούς.

Νέα υβριδικά Peugeot 3008 και 5008

Η Peugeot θα είναι η πρώτη μάρκα του ομίλου Stellantis που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων. Αρχικά στα SUV 3008 και 5008 και στη συνέχεια και σε άλλα μοντέλα της γκάμας. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης κατατάσσεται στα ήπια υβριδικά συστήματα και περιλαμβάνει τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136hp. Συνδυάζεται με ένα νέο ρομποτικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία 48V εξασφαλίζει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές καθώς και κατά 15% μείωση της κατανάλωσης. Δίνει επίσης τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές σε απόσταση μέχρι 1χλμ. και με χαμηλή ταχύτητα, καλύπτοντας σύντομες αστικές διαδρομές.

Peugeot 3008 Hybrid
Peugeot 3008 Hybrid & 5008 Hybrid

Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308

Η γκάμα του 308 μέσα στο 2023 θα εμπλουτισθεί με το e-308 και το e-308 SW. Μάλιστα η Peugeot θα γίνει από τις πρώτες ευρωπαϊκές μάρκες που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτροκίνητο μοντέλο station wagon. Οι ηλεκτρικές εκδόσεις του 308 θα εφοδιάζονται με έναν νέο και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 kW (156 bhp), προσφέροντας μέση κατανάλωση 12,7 kWh/100χλμ. και αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ.

Επίσης στο segment C, η μάρκα θα λανσάρει και το Peugeot e-408 που θα συμπληρώσει τις αναμενόμενες υβριδικές εκδόσεις του fastback μοντέλου.

Peugeot e-308
Peugeot e-308

Καλύτερες επιδόσεις για το e-208

Το e-208, ο ηγέτης στην 100% ηλεκτρική γκάμα της Peugeot, θα υποστεί κάποιες σημαντικές αναβαθμίσεις το 2023, κυρίως στον τομέα του του κινητήρα. Πρακτικά θα υιοθετήσει τον κινητήρα του e-308 και έτσι από 136 ίππους θα φτάσει πλέον στους 156, αύξηση της τάξεως του 15%. Το μοντέλο θα προσφέρει παράλληλα βελτιωμένη οικονομία, με μέση κατανάλωση στις 12 kWh/100χλμ, εξασφαλίζοντας έτσι μία αύξηση κατά 10,5% στην αυτονομία του που αναμένεται πλέον στα 400 χλμ.

Όλα αυτά έρχονται να ενισχύσουν την επιτυχία του e-208, το οποίο από τις αρχές του 2022 είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο του segment Β στην Ευρώπη, και το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη Γαλλία. Το e-208 έχει ήδη πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες από την κυκλοφορία του το 2019.

Peugeot e-208
Peugeot e-208

e-EXPERT Hydrogen με κυψέλες καυσίμου

Εφοδιασμένο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το νέο e-EXPERT Hydrogen, είναι η πρόταση της Peugeot στον επαγγελματία και τις τοπικές αρχές που αναζητούν καινοτόμες λύσεις μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Το κύριο πλεονέκτημα του αμιγώς ηλεκτρικού e-EXPERT Hydrogen έγκειται στον εξαιρετικά μικρό χρόνο γεμίσματος της δεξαμενής υδρογόνου του, που δεν υπερβαίνει τα 3 λεπτά. Με αυτονομία 400 χλμ., ισχύ 100kW και ροπή 260Nm, το e-EXPERT Hydrogen μπορεί να μεταφέρει έως και 1.000 κιλά ωφέλιμου φορτίου, ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης φτάνει τα 6,1 κ.μ.

Peugeot e-EXPERT Hydrogen
Peugeot e-EXPERT Hydrogen