Η Peugeot αποκάλυψε το νέο της λογότυπο και κατ’ επέκταση τη νέα της εταιρική ταυτότητα. Αυτή περιλαμβάνει βεβαίως ένα νέο οικόσημο, στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού.
Από το 1850, η Peugeot είχε 10 επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι. Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το Peugeot Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας. Μετά την ολική μεταμόρφωση των μοντέλων της τα τελευταία 10 χρόνια, η μάρκα επανασχεδιάζει τώρα και το λογότυπό της με τρόπο που να συνάδει με τα προϊόντα της.
Όλη η γκάμα των προϊόντων της μάρκας έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια μετάβαση στην premium κατηγορία όλα αυτά τα χρόνια. Μάλιστα έχει καταφέρει να κατακτήσει 3 τίτλους «Car Of The Year» (Peugeot 308 το 2014, 3008 το 2017 και 208 το 2020), τον τίτλο του «International Van of the year» με το e-Expert το 2021 και το Partner το 2019. Επιπλέον, έχει μια εξηλεκτρισμένη γκάμα, τόσο για τα επιβατικά, όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά της αυτοκίνητα.
Αυτή η μετάβαση της μάρκας προς την premium κατηγορία, τώρα αντικατοπτρίζεται από ένα νέο λογότυπο. Αυτό σύμφωνα με την εταιρία ενσαρκώνει ό,τι σήμαινε η Peugeot χθες, αλλά και ό,τι σημαίνει σήμερα και θα σημαίνει στο μέλλον. Μαζί όμως με το σήμα της αλλάζουν και οι εκθέσεις Peugeot. Ο χρόνος που ξοδεύεται σε μία έκθεση γίνεται πλέον μία εμπειρία υψηλής ποιότητας, όπου οι πελάτες μπορούν να οραματιστούν το μέλλον. Δείτε πως θα μεταμορφωθούν σύντομα οι εκθέσεις Peugeot.