Με ένα νέο κινητήρα V6 απόδοσης 300 ίππων η Porsche παρουσιάζει τη νέα Panamera Diesel, η οποία και είναι ισχυρότερη κατά 50 ίππους από το προηγούμενο μοντέλο και με +100 Nm ροπής φτάνοντας στα 650Nm μεταξύ 1.750-2.500 σ.α.λ. Το νέο πετρελαιοκίνητο gran turismo είναι ταχύτερο κατά 0,8 δευτερόλεπτα στην επιτάχυνση 0-100 km/h (συνολικά σε 6,0 δευτερόλεπτα), ενώ η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 259 km/h (από 244 km/h στο προηγούμενο μοντέλο).
Η Porsche Panamera Diesel διαθέτει για πρώτη φορά στο βασικό της εξοπλισμό το ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό με το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), το οποίο μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις της. Το σημαντικότερο όμως πλεονέκτημα της Panamera Diesel σε σύγκριση με τις βενζινοκίνητες αδελφές της, εκτός της θηριώδους ροπής των 650Nm είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με την Porsche είναι στα 6,4 lt/100km με τις εκπομπές CO2 στα 169 g/km.
Τώρα γιατί να πάρει κανείς μια Panamera Diesel και όχι μια πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης (θεωρώντας ότι δεν τίθεται θέμα μείωσης εξόδων κίνησης αγοράζοντας μια Porsche) είναι μια διαφορετική ιστορία. Όπως και να έχει, το νέο μοντέλο αντικαθιστά την έκδοση των 250 ίππων και θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από τον Ιανουάριο του 2014.
Διαβάστε ακόμη:
Goodwood Festival of Speed: Η χρονιά της Porsche
2014 Porsche 911 Turbo
Ανανεωμένο Opel Insignia OPC
Ferrari 458 Speciale