Η Ελλάδα έχει τους πιο ικανοποιημένους πελάτες SEAT στον κόσμο

Η SEAT Tεχνοκάρ και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων και επισκευαστών της Ελλάδος κατέκτησαν κορυφαία θέση παγκοσμίως σε επίπεδο ικανοποίησης πελατών.

Ο ιδιαίτερα υψηλός βαθμός ικανοποίησης των κατόχων SEAT που επιλέγουν τo δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων της Τεχνοκάρ, επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά. Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα έρευνας της TNS για λογαριασμό της SEAT Ισπανίας σε όλες τις χώρες, το πρώτο τρίμηνο του 2015 ο δείκτης ικανοποίησης στην Ελλάδα σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7% και στο επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε στο 88,8%, βαθμολογίες κορυφαίες και στoυς δύο τομείς.
Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης για τις πωλήσεις αποτυπώνεται και σε επιμέρους απαντήσεις που έδωσαν οι πελάτες σε σημαντικά ερωτήματα όπως εάν θα σύστηναν και σε άλλους τον αντιπρόσωπο που τους εξυπηρέτησε ή εάν η επόμενη τους αγορά θα ήταν από τον ίδιο αντιπρόσωπο, με τις θετικές απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις να ξεπερνούν τις 9/10. Επιπρόσθετα η ικανοποίηση από την προσφορά και η διεξαγωγή Test Drive ξεπέρασε τις 8/10 θετικές απαντήσεις, ενώ η συνολική ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση και τις γνώσεις του πωλητή άγγιξε το άριστα με τις θετικές απαντήσεις να ξεπερνούν τις 9,5/10. Αντίστοιχα στο κομμάτι του after sales, η σύσταση του συνεργείου σε άλλους πελάτες συγκέντρωσε βαθμολογία της τάξης 9/10 θετικών απαντήσεων, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα κινήθηκε και το ποσοστό πρόθεσης εκ’ νέου επίσκεψης στο ίδιο συνεργείο στο μέλλον.