16 Μαρτίου 2012 |
Ένα από τα πολλά υποσχόμενα νέα μοντέλα της Γενεύης είναι σίγουρα το Toyota GT-86. Με αφορμή το ταξίδι μας στην ελβετική έκθεση, επεξεργαζόμαστε εξωτερικά και εσωτερικό το 2-λιτρο coupe της Toyota και αναφέρουμε ευθύς αμέσως!
Πως είναι λοιπόν το GT-86 από κοντά; Με μια λέξη… “μούρλια”! Ούτε μεγάλο, ούτε μικρό, σε παρόμοιες διαστάσεις με την τελευταία Celica. Σχεδιαστικά είναι πιο όμορφο από όσο δείχνει στις φωτογραφίες και σίγουρα πιο εντυπωσιακό από το αδελφό Subaru BRZ, που επίσης έκανε την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στη Γενεύη. Η θέση οδήγησης είναι κυριολεκτικά στο πάτωμα του αυτοκινήτου, με τον οδηγό να κάθεται όπως αρμόζει σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Ακόμη κι έτσι η ορατότητα δείχνει εξαιρετική, παρά το γεγονός ότι δεν οδηγήσαμε αλλά το επεξεργαστήκαμε στατικά σε ένα μη καθημερινό περιβάλλον όπως το περίπτερο της Toyota. Η εργονομία από την άλλη δείχνει ικανοποιητική, στα γνώριμα πρότυπα της ιαπωνικής φίρμας, με σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα αλλά ευχάριστη υφή. Η απομίμηση του ανθρακονήματος ωστόσο που διατρέχει την πρόσοψη του ταμπλό δείχνει αρκετά “φθηνή” και σίγουρα θα προτιμούσαμε κάποιο άλλο υλικό. Ενδιαφέρον τέλος έχουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες του κλιματισμού, ενώ αρκετά δύσχρηστο είναι το button εκκίνησης του κινητήρα, τοποθετημένο χαμηλά και πίσω από τον επιλογέα.
Στη Γενεύη η Toyota είχε κατά τις press days (όχι όμως και στις public days) αρκετά GT-86 σε λευκό, πορτοκαλί, μπλε και μαύρο χρώμα, ενώ το παρόν έδωσε και το FT-86 prototype. Περισσότερα στις εικόνες που ακολουθούν.
Διαβάστε ακόμη:
Toyota GT-86: This is it
Το Toyota GT-86 στο Gran Turismo